Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
undra vad herr konstapeln skulle säga om de fick reda på det ena och det andra.. 200 på 30väg![]()
hahaha NU KAN JAG INTE HÅLLA MIG MER!!!
Vilken jävla sopa/pajas.... Killen som skrivit det här innan. Eller ska jag säga muppen?![]()
"150km/h på bakan utanför ett dagis!
Ungarna blev glada iaf
Förutom ett par kids som tydligen inte lärt sig att man inte springer över vägen utan att kolla sig för, jag höll på att köra över dom. Jävla ungar Jag tror att det var deras jävla morsa som ringde snuten!"
Vilken jävla idiot hoppas han åker in och det länge.....!!!!!!!!!![]()
![]()
Hej hej![]()
Är du på riktigt? Är du dum på riktigt?
Ha ha.
Jag har inte haft tid att vara här och bemöta all agg mot mig (Har varit ute och snickrat i sommarstugan från morgon till kväll)![]()
Orkar inte besvara alla arga qoutes men vill ni ha svar på era frågor/ vill framföra något så gör det gärna via Pm så skall jag svara/försvara efter bästa förmåga!
Linkan, du verkar sakna en tallrik i servisen!?
Edit: Ikväll kommer jag inte bråka i den här tråden, det ger mig för mycket negativ energi känner jag att hålla på o tjaffsa...!
Tror inte att du kan bli fälld för fortkörningen på 30 sträckan då den är temporär och inte inskriven i den lokala trafikförordningen har själv klarat mig från det. Resten får du nog surt bita i...Föresten får Polisen skapa trafikolyckor för att stoppa trafikförövare? Lycka till
Föresten får Polisen skapa trafikolyckor för att stoppa trafikförövare? Lycka till oh fann jävla knepigt isåfall mem men inte vet jag säkert möjligt !
Det slutade med att Tingsrätten dömde ut villkorlig dom med 50 timmar samhällstjänst.:
Det är många som har problem med att polisen överdriver vissa saker eller rent av fabricerar ihop lite.
Det finns många exempel då polisens historier har motbevisats just relaterande till MC trafikförteelser. Samlar man dessa så att nästa som blir stoppad kan referera till att det finns många fall av polisens överdrivanden och ibland rent av hot om tillägg om man inte erkänner direkt.
Samlar man dessa har man mycket kött på benen vid en rättegång om det är så att polisens ord står mot den anklagades. Polisens ord väger nästan alltid tyngst om man inte kan visa att polisen har en tendens att överdriva minst lika mycket som hojåkare underdriver sina lagbrott.
Bara ett allmänt tips till trådskaparen![]()
Undrar hur mycket denna pajasaktiga rättegång kostade oss?
Ska man nu ljuga så kan man väl åtminstonde göra det snyggt...
Tycker det är bra att straffet blev milt.
Varken du eller jag var där vid händelseförloppet.
Är du missnöjd med tingsrättens dom, studera till åklagare![]()
På något konstigt sätt blir Grov vårdslöshet i trafik billigare än vanlig fortkörning![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |