Smitning! Jag behöver er hjälp med att hitta advokat.

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Strömsholm
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
Till Dregen

Alla har vi vart nybörjare :näsblod typ, så shit's happens.

Som andra påpekat så är de jävla synd att trafikjuristen inte e kvar. Han letar på alla teknikaliteter att polisen utför ALLT rätt för att se om de går att knäcka den vägen, alt. va förmildrande omständigheter.
En som ÄR bra är Martin Berg, men vet inte om han arbetar fortfarande. Berg & Lindström. Om du vill överklaga eller så, men de kostar dyrt per timme? Han var MC-butiken i västerås advokat på slutet av 80-talet som man rådgjorde med på den tiden.

Och om de var på kopparbergsvägen så har du definitivt ingen rekord om de vart bara 110. Och Taxi verkar var imuna på "poppo" står å kollar, Ja har själv sett de.

Själv kommer jag varken att bekräfta eller dementera att ja fanns med på "20 most wanted hojåkare" hos Västerås-poppo-trafikavdelning på 80-talet.:gnissla
Nr.1 var en som racade med RC30 :D

De finns MYCKET som hänt med hojar i Västerås förr :D :D :D
 

Nicotin

Guest
Till Dregen

Alla har vi vart nybörjare :näsblod typ, så shit's happens.

Som andra påpekat så är de jävla synd att trafikjuristen inte e kvar. Han letar på alla teknikaliteter att polisen utför ALLT rätt för att se om de går att knäcka den vägen, alt. va förmildrande omständigheter.
En som ÄR bra är Martin Berg, men vet inte om han arbetar fortfarande. Berg & Lindström. Om du vill överklaga eller så, men de kostar dyrt per timme? Han var MC-butiken i västerås advokat på slutet av 80-talet som man rådgjorde med på den tiden.

Och om de var på kopparbergsvägen så har du definitivt ingen rekord om de vart bara 110. Och Taxi verkar var imuna på "poppo" står å kollar, Ja har själv sett de.

Själv kommer jag varken att bekräfta eller dementera att ja fanns med på "20 most wanted hojåkare" hos Västerås-poppo-trafikavdelning på 80-talet.:gnissla
Nr.1 var en som racade med RC30 :D

De finns MYCKET som hänt med hojar i Västerås förr :D :D :D


:D :tummenupp :tummenupp
 

Dominator-Rocks

Guest
Du har iaf lagt ner tid på denna tråd. Tack för det.:)

Varsegod!

Varför qoutar du ett inlägg från 2008-05-02 :confused:


Uttråkad och sugen på mer spammkrig? :va


Men du fick mig iaf att läsa igenom tråden igen, och ja jag fick mig åter igen ett gott skratt :Bugar
 

Dregen

LOTE RACING.. Living on the edge!
Gick med
13 Jun 2005
Ort
Västerås
Hoj
R1
Till Dregen

Alla har vi vart nybörjare :näsblod typ, så shit's happens.

Som andra påpekat så är de jävla synd att trafikjuristen inte e kvar. Han letar på alla teknikaliteter att polisen utför ALLT rätt för att se om de går att knäcka den vägen, alt. va förmildrande omständigheter.
En som ÄR bra är Martin Berg, men vet inte om han arbetar fortfarande. Berg & Lindström. Om du vill överklaga eller så, men de kostar dyrt per timme? Han var MC-butiken i västerås advokat på slutet av 80-talet som man rådgjorde med på den tiden.

Och om de var på kopparbergsvägen så har du definitivt ingen rekord om de vart bara 110. Och Taxi verkar var imuna på "poppo" står å kollar, Ja har själv sett de.

Själv kommer jag varken att bekräfta eller dementera att ja fanns med på "20 most wanted hojåkare" hos Västerås-poppo-trafikavdelning på 80-talet.:gnissla
Nr.1 var en som racade med RC30 :D

De finns MYCKET som hänt med hojar i Västerås förr :D :D :D

Tell me more... intressant ju!

Blev det 10 månader totalt?
Och du, fortsätt ut på Sala Race way nästa gång :fakta

Tjena man!
Jag fick ett år utan kk. Vad är Sala Race way??
 
Last edited:

FARTGALEN <<

Fartfeber
Gick med
6 Sep 2005
Ort
Hus
Hoj
tramp
Tjena man!
Jag fick ett år utan kk. Vad är Sala Race way??
Borde jag förstått, grov vårdslöshet ger väl aldrig under 12 månader. Måste varit för att du körde in i polisen som gjorde det till grov, själva körningen kan ju inte ha bedömts så hårt trots allt.

Om du fortsatt rakt fram i den där rondellen som du vände tillbax in mot stan hade du ju kommit ut på vägen mot Sala och där hade dom nog inga bilar som kunde köra in på din körbana, det var så jag mena.
 

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Strömsholm
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
Tell me more... intressant ju!



Tjena man!
Jag fick ett år utan kk. Vad är Sala Race way??

Hmm.... Advokaten verkar vara pensionerad tyvärr :rolleyes:

Annars ....200 på finnslättenrakan under powermeet & utskälling av en skäggig Mc-buren konstapel "kling & klang" å beordrad ut till djudmätning, såååå decibellrekord i Västerås 1989 med 127db med 1230cc hotstreet-maskin med kerker-megafon med ytterst liiite dämpning :D
Hur det gick? pga av administrativ obegåvning och dylikt hos myndighet så trodde dom att hela hojen va stulen så den tags i beslag. Men efter pedagogisk utvikning om kvittons betydelse så lades allt ihopa ner. Undrar varför? :D :D :D

Som försvar? :gnissla ungdomligt oförstånd kanske:va

De rullade en gixxer 1100 med pilot mä ryggsäck med en stoooooor blå tub i som var kopplad på ett mycke speciellt sätt, den gick fort! :D :D :D

Ja undrar va rekordet kan vara på Råbyleden? :D
Ja vet att en Camaro 454:a jagade det dåvarande snabbaste GSX 1100:an i dryyyga +200 där för många år sedan... dött lopp :yoparty

Så trafikkriminella hyss har förekommit å kommer att förekomma... varför dom nu e kriminella? :D
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top