SMCs kursanmälan 2008!

Status
Ej öppen för fler svar.
Det kommer snart, man håller på med lite justeringar innan man släpper SMC Skånes kurser på Knutstorp.

/HW

Kemorabanan!

Kolla in 4-dagarskursen på Kemorabanan i Finland sista dagarna i juli:tummenupp
4 dagars kurs med käk,fika och boeende i stugby nära banan för 3000:-:yoparty

Sen har vi äntligen fått upp Mittsverigebanans kurser 31 maj och 1 juni!:)

Per

Smc

Hej !
Är det nån som har fått,eller vet när det kommer bekräftelse/faktura på inbetalning från Smc broms & kurvkurs.
(fick ngt. mail i februari,sen inte hört ngt:va )

//Anders

Hej !
Är det nån som har fått,eller vet när det kommer bekräftelse/faktura på inbetalning från Smc broms & kurvkurs.
(fick ngt. mail i februari,sen inte hört ngt:va )

//Anders

Väntar oxå på fakturan....
Mycke kan man säga om smc men snabba e dom inte...

Jag sköter inte det där, men fakturorna är tyvärr försenade som märkt. Ingen har fått dom än så vitt jag vet. Något i affärssystemet som inte gör rätt för sig.

En fråga till er som har erfarenhet av SMC sporthojkurser.
Jag är i valet och kvalet om jag skall anmäla mig till Anderstorp eller Falkenberg:confused: Vilken bana skulle ni som har kört båda rekommendera:va

En fråga till er som har erfarenhet av SMC sporthojkurser.
Jag är i valet och kvalet om jag skall anmäla mig till Anderstorp eller Falkenberg:confused: Vilken bana skulle ni som har kört båda rekommendera:va

Två banor med helt olika karaktär, men lika roliga att köra :D

Varför inte en dag på vardera, som av en händelse dagarna efter varandra :tummenupp

/ Micke

Tusan också. Varför är det inte inlagt så man kan boka två dagar i rad på Gelleråsen?

Vill köra en lördag, den 28 juni, å på söndagen finns det inget, utan då blir nästa på måndagen?? Vad är det för jäkla påhitt :mad:

Vem ska jag skälla på?

Jag sköter inte det där, men fakturorna är tyvärr försenade som märkt. Ingen har fått dom än så vitt jag vet. Något i affärssystemet som inte gör rätt för sig.

Det var tydligen nån som såg/hörde mig ,kom en räkning på 1100 kr.
//Anders

BKK Fredag 2/5 öppen för alla hojtyper

För de som är sugna på att köra BKK redan 2:e maj så har man nu ändrat dagen från Custom till "vanlig" BKK-dag. 32 platser kvar.

Är intresserad av Broms & Kurvtagningskursen. Men 120 minuter körning känns lite lite? :va

Last edited:
Såg i SMC:s tidning att det skulle vara BBK-kurser på Rörken, men kan inte se att det går att anmäla sig till dem på hemsidan ... någon som vet något?

Är intresserad av Broms & Kurvtagningskursen. Men 120 minuter körning känns lite lite? :va

Tja, allt är ju relativt..

På Bikeweek på Gelleråsen får man - rent hypotetiskt 1 timme och 15 min (75 min)

..Om INGEN kör av eller går ikull, så att passet rödflaggasn:rolleyes:

Jag gissar att de kurser som har mest körtid är de som genomförs på Gelleråsen där man nästan alla dagar kan köra från 0900-1800 :tummenupp

Antalet pass under en kursdag varierar lite över landet, från 5-7 pass på en dag. De flesta deltagare brukar vara rätt möra då..

/ Micke

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...