SMCs kursanmälan 2008!

Status
Ej öppen för fler svar.
Är intresserad av Broms & Kurvtagningskursen. Men 120 minuter körning känns lite lite? :va

Som Micke skrev så brukar i stort sett alla vara riktigt nöjda efter 6 pass a 20 min.
Vi varvar ju sedan dom praktiska körningarna med teori, så vila får du göra någon annan gång:pannkyss

Vill du köra mer så kan jag rekomendera 4 dagar i Kemora Finland där du får 380 min. körtid för ynka 3000:-:yoparty inkl. boeende och mat:tummenupp

Vi kör denna 4-dagars kurs 28-31 juli:)

Per

Som Micke skrev så brukar i stort sett alla vara riktigt nöjda efter 6 pass a 20 min.
Vi varvar ju sedan dom praktiska körningarna med teori, så vila får du göra någon annan gång:pannkyss

Vill du köra mer så kan jag rekomendera 4 dagar i Kemora Finland där du får 380 min. körtid för ynka 3000:-:yoparty inkl. boeende och mat:tummenupp

Vi kör denna 4-dagars kurs 28-31 juli:)

Per

OK.

Har varit inne på SMC:s hemsida och kollat att 24-25/5 är det kurser. Jag har lite svårt att ordna med saker tills dess. När är det kurser nästa gång?

Köra-fort-kurs?

Poppar frågan igen, eftersom jag inte sett något om det. Kommer det att bli någon köra-fort-kurs, motsvarande tidigare års kurser i år, och när i så fall? Hoppas!!! :)

Vet någon vad som gäller om jag kommer med min Micron pipa?
Den blev precis besiktigad hos Bilprovningen utan anmärkning...& jag har ingen originalpipa....

Har fått en reservplats erbjuden, men ingen idé att tacka ja om hojen underkänns..den låter dock inte så farligt då pipan är ny.

Såg i SMC:s tidning att det skulle vara BBK-kurser på Rörken, men kan inte se att det går att anmäla sig till dem på hemsidan ... någon som vet något?

Jag tror att det är som det var förra året. Man kan inte anmäla sig till Rörkenkörningarna. Man åker dit innan det börjar o ställer sig i kö. Sedan delar de ut västar enligt kö-ordning tills västarna tar slut.

Jag tror att det är som det var förra året. Man kan inte anmäla sig till Rörkenkörningarna. Man åker dit innan det börjar o ställer sig i kö. Sedan delar de ut västar enligt kö-ordning tills västarna tar slut.

Vilken tid börjar det? Tycker det är dålig info på SMC:s hemsida, de angivna mailadresserna får jag inget svar på alternativt så får jag meddelande om att adressen inte finns.

Det börjar kl. 18 och håller på till 22.
Inskrivningen brukar öppna kl. 17 och är det fint väder så är det bäst att vara där minst en halvtimme innan, eventuellt tidigare beroende på vilken grupp man vill köra i.

Status
Ej öppen för fler svar.
Back