SMCs kursanmälan 2008!

Status
Ej öppen för fler svar.
Det kommer snart, man håller på med lite justeringar innan man släpper SMC Skånes kurser på Knutstorp.

/HW

Kemorabanan!

Kolla in 4-dagarskursen på Kemorabanan i Finland sista dagarna i juli:tummenupp
4 dagars kurs med käk,fika och boeende i stugby nära banan för 3000:-:yoparty

Sen har vi äntligen fått upp Mittsverigebanans kurser 31 maj och 1 juni!:)

Per

Smc

Hej !
Är det nån som har fått,eller vet när det kommer bekräftelse/faktura på inbetalning från Smc broms & kurvkurs.
(fick ngt. mail i februari,sen inte hört ngt:va )

//Anders

Hej !
Är det nån som har fått,eller vet när det kommer bekräftelse/faktura på inbetalning från Smc broms & kurvkurs.
(fick ngt. mail i februari,sen inte hört ngt:va )

//Anders

Väntar oxå på fakturan....
Mycke kan man säga om smc men snabba e dom inte...

Jag sköter inte det där, men fakturorna är tyvärr försenade som märkt. Ingen har fått dom än så vitt jag vet. Något i affärssystemet som inte gör rätt för sig.

En fråga till er som har erfarenhet av SMC sporthojkurser.
Jag är i valet och kvalet om jag skall anmäla mig till Anderstorp eller Falkenberg:confused: Vilken bana skulle ni som har kört båda rekommendera:va

En fråga till er som har erfarenhet av SMC sporthojkurser.
Jag är i valet och kvalet om jag skall anmäla mig till Anderstorp eller Falkenberg:confused: Vilken bana skulle ni som har kört båda rekommendera:va

Två banor med helt olika karaktär, men lika roliga att köra :D

Varför inte en dag på vardera, som av en händelse dagarna efter varandra :tummenupp

/ Micke

Tusan också. Varför är det inte inlagt så man kan boka två dagar i rad på Gelleråsen?

Vill köra en lördag, den 28 juni, å på söndagen finns det inget, utan då blir nästa på måndagen?? Vad är det för jäkla påhitt :mad:

Vem ska jag skälla på?

Jag sköter inte det där, men fakturorna är tyvärr försenade som märkt. Ingen har fått dom än så vitt jag vet. Något i affärssystemet som inte gör rätt för sig.

Det var tydligen nån som såg/hörde mig ,kom en räkning på 1100 kr.
//Anders

BKK Fredag 2/5 öppen för alla hojtyper

För de som är sugna på att köra BKK redan 2:e maj så har man nu ändrat dagen från Custom till "vanlig" BKK-dag. 32 platser kvar.

Är intresserad av Broms & Kurvtagningskursen. Men 120 minuter körning känns lite lite? :va

Last edited:
Såg i SMC:s tidning att det skulle vara BBK-kurser på Rörken, men kan inte se att det går att anmäla sig till dem på hemsidan ... någon som vet något?

Är intresserad av Broms & Kurvtagningskursen. Men 120 minuter körning känns lite lite? :va

Tja, allt är ju relativt..

På Bikeweek på Gelleråsen får man - rent hypotetiskt 1 timme och 15 min (75 min)

..Om INGEN kör av eller går ikull, så att passet rödflaggasn:rolleyes:

Jag gissar att de kurser som har mest körtid är de som genomförs på Gelleråsen där man nästan alla dagar kan köra från 0900-1800 :tummenupp

Antalet pass under en kursdag varierar lite över landet, från 5-7 pass på en dag. De flesta deltagare brukar vara rätt möra då..

/ Micke

Status
Ej öppen för fler svar.
Back