SMC-Väst goes Gotland 2011!

Vad handlar det om för pris om man kör 2 dagar? är det 2x1600:- (eller vad nu enkeldagspriset är).. eller är det som på alla andra 2-dagars.. lite billigare?

T ex Gåsen brukar kosta 2500 för 2 dagar..

edit: frågan gäller alltså om man vill köra 2 dagar i rad.. t ex lörd+sönd.

Det paketpris som erbjuds är för 4-dagars.
Vill du köra 2 dagar blir det 2st 1-dagarsbokningar.

Last edited:
Bokningsläget

Vi har valt att omfördela antalet platser mellan 1-dagars och 4-dagars.

Detta gör att de som stod på reservlistan på fredagen har fått plats, samt att det finns ytterligare några platser (c:a 5) kvar på torsdagen och fredagen som tidigare var fullbokade!!

Skynda att boka :banana

/Helena

100-dagar kvar!!

Idag är det exakt 100-dagar kvar tills vi rullar ut på den underbara banan
:banana

Platsuppdatering!

Nu är det mindre än 10 platser kvar på både 4-dagars och endagarskurserna förutom söndagen.

Dags att rycka era kompisar ur vinterdvalan så de hinner få en plats innan de tar slut.

Bokat in alla dagar, kommer bli fyra riktigt bra dagar. Får vi hoppas att vi får samma väder som förra året, men det kanske går att beställa det med!

Men ser fram emot att pröva Hondan på Gotland Ring.

Bokat in alla dagar, kommer bli fyra riktigt bra dagar. Får vi hoppas att vi får samma väder som förra året, men det kanske går att beställa det med!

Men ser fram emot att pröva Hondan på Gotland Ring.

Samma väder är beställt! Vi har också bett dem att slå på de stora fläktarna som står runt banan för lite svalka. :tummenupp

Ses där!

Vart ju lite sugen efter Kinnekulle, så bokade in en 4-dagars. Någon som har några tips om boende, och några fler som åker från Göteborg?

Mindre än en månad kvar! Jäklar så skoj det ska bli!!!

Planeringen börjar bli klar och som vanligt med SMC Väst blir det en instruktörstät kurs med över 30 instruktörer plus ett gäng hjälpinstruktörer/aspiranter. Dvs snitt på 3 elever per instruktör! En riktig lyxkurs!

Bara en handfull platser kvar nu för er som ännu inte bokat er. Gör det. Nu!

Det ska bli sköj att komma till Gotland! :tummenupp
Lämnade in hojen idag för service och däckbyte, så allt förhoppningsvis funkar när det är dags.

Någon som har hojplats över i släp eller skåpbil/buss?
Betalar naturligtvis!

Skicka pm isåfall!

Reservlistorna börjar aktiveras men ge inte upp för det.
Vi finjusterar fördelningen mellan 4-dagars och 1-dagars nu på slutet så att så många som möjligt ska kunna följa med. Så var inte rädda för att sätta upp er på reservlistorna! (Om ni inte gör det så ser vi ju inte att ni vill med!) :tummenupp

Jag vill också passa på att påminna om 1-dagars på söndagen som har massa platser kvar och ett antal deltagare som troligen lämnar banan tidigare på eftermiddagen för att ta kvällsbåten hem. Dvs gott om plats för oss andra som stannar kvar o kör hela dan ;) (Desto fler instruktörer per elev!!)

Tur att man är ute i god tid. Slutade med att jag fick boka ett 4-bädds rum själv... ny säng varje natt i varje fall.

Jag var oxå blixtsnabb med att boka boende.. fick tag i boende tillslut På lärna vandrarhem men det vart lite hackigt.. den 6e i tält och sedan en dag på vandrarhem en natt i tält o sen i vandrarhem till 11e.. Så jag kan tänka mig att dela rum om någon har platser kvar i flerbäddsrum:tummenupp

Åker med bil och släp från trollhättan 6e och tillbaka 11e och har plats kvar i bilen och på släpet
mvh Peter

Hallå! Om någon har plats i bil (från Stockholm) för lite grejer typ två väskor vore det guld då jag har passagerare och ont om plats för packning. Jag åker till Gotland 5-11e så där omkring vore guld, men allt är intressant.
PMa gärna!

Boende

Hej

Är grymt sugen på att köra på Gotland.
Tyvärr hittar jag inget ledigt boende så som det ser ut nu blir det ingen körning.
Finns det någon som har en plats över eller har något bra tips?
Skulle helst vilja köra alla fyra dagarna

//Karin

Hej

Är grymt sugen på att köra på Gotland.
Tyvärr hittar jag inget ledigt boende så som det ser ut nu blir det ingen körning.
Finns det någon som har en plats över eller har något bra tips?
Skulle helst vilja köra alla fyra dagarna

//Karin

Vart har du kollat? Bara i närheten av banan? Du har PM

Last edited:
Ni som kör hoj till Banan och under dessa dagar, tänk på att det är Almedals veckan med all press, tv, politiker och ett gäng poliser. Låt oss visa oss från våran bästa sida och motbevisa öborna att vi visst kan sköta oss!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon