Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vilka ska dit? Har bokat tre dagar.
Jag är där alla tre dagarna också
Är det någon som ska dit och kan kränga däck? Jag har nya däck redo, men dom som sitter på klarar en bandag till...
Hej på dej,fått ihop hojen än?
Ska,om jag får plats med allt,släpa med mig grejor att byta däck,kan stå och peka med hela handen när du lånar och byter själv.
Är du inte livrädd för att ev. få en repa så kan jag låna ut en hand oxå.
Henrik
Ska dit alla tre dagar, åker hojen dit, finns det någon vänlig själ i stockholmstrakten, som ska släpa dit hojen, och som har plats över för en dunk med soppa![]()
Du vet inte hur tacksam jag blir för den hjälpen, ska försöka gottgöra dig så gott jag kanDet ska nog gå att ordna - jag kan ta med mig en extra dunk (jag har två 20 liters dunkar).
Men ska ni köra där den 10 juli?
Enligt hemsidan är det en öppen bandag "Car & Motorcycle Public Driving" efter 16:00.
- Tänk på att det finns restriktioner på hur mycket bränsle man får frakta på båten. Jag lyckades inte ringa Destination Gotland i tid och bekräfta mängden man får ha med. Men en gissning är 5 liter, kan vara värt att ta reda på om man inte vill ställa bensinen på fastlandet.
Hoppas ni får riktigt kul på Gotland.Det skall bli kalas.
Fick lite information som kan vara bra att ha såhär i sista stund.
- Tänk på att det finns restriktioner på hur mycket bränsle man får frakta på båten. Jag lyckades inte ringa Destination Gotland i tid och bekräfta mängden man får ha med. Men en gissning är 5 liter, kan vara värt att ta reda på om man inte vill ställa bensinen på fastlandet.
- Var snälla mot grannarna till banan och kör med omdöme till och från området. Vet att ägarna fått en del skit för "rejsande" till banan.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |