Vänta lite.. HUR MÅNGA VARV HAR JAG FRAMFÖR MIG NÄSTA HELG?
Tänk på det här också:
Gelleråsen - 6 varv x 2400 meter = 14400 meter.
Anderstorp - 10 varv x 4000 meter = 40000 meter.
Känns det bättre nu?
Det var inte meningen...
Vänta lite.. HUR MÅNGA VARV HAR JAG FRAMFÖR MIG NÄSTA HELG?
Skulle det gå att genomföra steg 5/6-dagar med 3 grupper vore det jävlans gött!
Tänk på det här också:
Gelleråsen - 6 varv x 2400 meter = 14400 meter.
Anderstorp - 10 varv x 4000 meter = 40000 meter.
Känns det bättre nu?
Det var inte meningen...
...
... Enda negativa jag kan känna är att jag inte är ett fan av 4-gruppsdagar. Det blir mycket väntetid mellan passen! Skulle det gå att genomföra steg 5/6-dagar med 3 grupper vore det jävlans gött!
Det skulle innebära 33% dyrare avgift eller 33% fler hojar på banan per grupp...och 33% större fartskillnad i grupperna (om man kan säga så..)
Fast jag måste säga att jag inte blir lika trött på Anderstorp som jag blir på Gelleråsen. Långa rakor på torpet som man kan slappna av och "vila" lite på. På åsen får man inte alls samma tid till att ta det lite lugnt.
PeteR1;6156880 Shh...! ;)[/QUOTE skrev:
Maximalt antal varv innan man blev jättetrött
...
Sex varv..
Läge att köra motionsträning.
Är det försent att påbörja det inför helgen?
Är det försent att påbörja det inför helgen?
Läge att köra motionsträning.
Nääääe alls säger däck och bandagar. "Lägg alla pengar och all tid på däck och bandagar.
Däck och bandagar
Inget om motion
Btw, bra kört i helgen... såg hur det var på lördagen bara iofs men det jag såg var bra.
Tack så mycket! Det var bra mycket nervositet under helgens körning. Men starterna fick jag tydligen till
Jag var huvudinstruktör i gruppen med 125:an och raggeerz. Om ni har filmer eller köpte loss Picmans bilder på sekvensen med sammanstötningen i kurva #1 så är jag intresserad av att ta del av materialet, eller om ni lägger upp det här i tråden direkt förståss. Detta med att raggeerz blev träffad på högersida går inte i linje med vad jag minns från Picmans bildsekvens. Jag tyckte mig se en blicklåsning från 125:an och att 125:an flög till vänster om raggeerz hoj. Men jag kan minnas galet..
Jag var huvudinstruktör i gruppen med 125:an och raggeerz. Om ni har filmer eller köpte loss Picmans bilder på sekvensen med sammanstötningen i kurva #1 så är jag intresserad av att ta del av materialet, eller om ni lägger upp det här i tråden direkt förståss. Detta med att raggeerz blev träffad på högersida går inte i linje med vad jag minns från Picmans bildsekvens. Jag tyckte mig se en blicklåsning från 125:an och att 125:an flög till vänster om raggeerz hoj. Men jag kan minnas galet..
Nu finns fotografens bilder tillgängliga att köpa, kraschen ser du här:
http://www.picman.co.uk/albums.php?img=599616
Var nog bra att fotografen missade/redigerade bort när jag slog i backen.
Vet inte om jag vill se det...
Jag tror han missade det, för det där är de bilder som kom upp när de dumpade över bilderna efter passet. Så, nu behöver du aldrig fundera även om du någon gång skulle bli nyfiken på att se.
Varning för potthål
Foto: STR/Hanna Maxstad ... |
|
Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride
Söndag 19 maj är det dags f... |
|
Ola Stenegärd på MC Collection
Sverige har begåvats med et... |
|
Motorcyklisternas och MC-industrins manifest
Under tisdagen presenterade... |
|
Motorcyklisternas och MC-industrins manifest
Under tisdagen presenterade... |
|
Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!
Just nu är Allt om MC på et... |
|
Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val
I den spännande världen av ... |
|
Eldrivna Oruga Unitrack
Oruga Unitrack, en motorcyk... |
|
Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj
Söndag 19 maj är det dags f... |
|
Boka provkörning under Start2Ride nu
Under helgen arrangerar mot... |