Viktor L
Moderator
Sjukt sugen !
Han som bryter på tyska i slutet av klippet, vem är han? Vill minnas att han var med i kallafakta om bulten med
Tyska...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sjukt sugen !
Han som bryter på tyska i slutet av klippet, vem är han? Vill minnas att han var med i kallafakta om bulten med
Skulle ha haft mer pengar så jag kunde boka in mig. Är väl en fråga om prioriteringar... bygga klart hojen eller riskera att inte ha en maskin färdig till en bankörning...?
För att citera Burgess: "-the Driver is about 80%, the machinery is perhaps 20%". Så om jag känner Dig rätt så har Du väl ett antal maskiner att tillgå som tar Dig runt Kemora på ett bra vis?
Kanske lika bra att börja investera i en bra förarutbildning, det vore nog i alla fall en bra fortsättning på ett redan stormigt hemliv
MVH /R
Det håller på att bearbetas, sen är kvalitetn kass, men jag körde det genom nån gratis klippdelarpryl så det blev piss. Men där är det.
![]()
Tack tack! Det låter ju bra det där!
Brukar oftast köra knäet ut, men det är skönt att köra benet ut ibland, är ju rätt naturligt på motard. Råka göra det på den första och hitills enda smc-arrangemanget här nere och där var det tydligen big no no. Därför jag undra
![]()
Jadå, jag blev mest paff, där har man blicken långt fram på nästa kurva, o så dyker det upp nån o vill kela på högersidan.Se där ja.
Såg ju att du va kvar på hjulen iaf, vinkade o tackade för att du höll åt sidan.![]()
Det är väl säkerheten i det hela antar jag. Men det kommenterar säkert #46 så fort han bara kan, annars kommer jag ta med Roy till sisuland, så får du riktigt besked.
Tyska...![]()
Galne dansken?
Det låter ju bra!Det var värst va du är här och svar på frågor Ricken! Tusen tack för hjälpen
Som Ricken skriver så är det helt upp till dig vad du vill (nästan)köra, och körstil beror ju på hoj och person.
Själva upplägget på kursen och gruppindelningen kan skilja sig lite mot vad du provat på i Skåne och Knixbana.
Men som sagt det brukar lösa sig på plats
Välkommen till Kemora 2011!!!
TL Per
Ps. Trevligt med lite film Ricken![]()
Skulle varit "tyska" mellan haha Sorry
Aa tror detHan med glasögon. Är han någon "högre" i SMC eller nåt om du förstår mig haha?
Okej, låter fint det dära, ska du dit nu till sommaren med?jag körde motard där ifjol.. inga probbs. men till iår lär jag dreva den för 200 på rakorna åtminstone =)..
hur kul som helst =)
Okej, låter fint det dära, ska du dit nu till sommaren med?
Min är drevad för en teoretisk toppfart av 200+, sen att den inte orkar är en annan sak![]()
Han är väl generalsekreterare om jag inte missminner mig helt.
Sen var min kommentar bara en liten pik. Inget allvarligt.![]()
Aa tror detHan med glasögon. Är han någon "högre" i SMC eller nåt om du förstår mig haha?
Nu höll du ju på o döda tråden danskj...Haha, det är nog jag detDanskan, går aldrig bort!
Juu, jobbar på SMC, som en av flera sporthoj's freaks....
Nu höll du ju på o döda tråden danskj...
Du måste skriva nåt roligt, tillföra tråden nånting, en fråga, en fundering, vad som helst?!
Party partyJaha då böjar vi närma oss lördagen den 15/1 då bokning av 2011 års SMC-kurser öppnar!!
Som vanligt gäller det att hänga på låset för att få en plats på Kemorakursen.
Tänk på att det brukar löna sig att stå kvar i reservkön, eftersom det alltid blir avhopp i ordinarie listan.
Välkomna och lycka till eder TL Per![]()
Jag la ihop lite film från i somras.
Gnäll inte på redigeringen, jag satt o spelade worms samtidigt.![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |