SMC-kursen med stort K Kemora 2011!

Så då får jag ta eldvakten alldeles själv i år? :( Det är inte riktigt snällt, när ungdomarna nannar skulle vi ju i vanlig ordning avhandla allt från Platon till avancerad skatteplanering. Det skulle jag sakna...

:)
...Att sitta och ljuga med Roffe i bastun över en öl (eller två) var riktigt trevligt så det kommer jag i så fall att sakna:)

Så då får jag ta eldvakten alldeles själv i år? :( Det är inte riktigt snällt, när ungdomarna nannar skulle vi ju i vanlig ordning avhandla allt från Platon till avancerad skatteplanering. Det skulle jag sakna...

Ingen fara Roffe! Det kommer nya offer som du kan få prata ihjäl i bastun:D:tungan

Sett fram emot steg 5 & 6 som det talades om en del..
Då hade beslutet varit definitivt JA!!

Kanske blir 2 veckor på Kreta istället..:rolleyes:

Samma lika,sett fram emot steg6 på kemora -11.

Får bli något annat istället,kanske europeisk bana... :)

Aja,ni som åker får garanterat skitkul utan mig med,är väl mest ivägen ändå. :)

Henrik

Väntar oxå på steg 5-6 på Kemora, men jag tror man satsar på den breda massan först (steg 1-4)

Så jag till åker Mo I Rana ACR och tröstkör i stället :D

/Stefan

Last edited:

Samma lika för mig, enkelt beslut om det hade varit steg 5 o 6!
Fast nåt Kreta blir det inte för min del!:)

Det svider Roffe för det finns en uppsjö av ämnen att avhandla när timmen är sen och tysnaden har lagt sig den finska vildmarken... Har inte inte tagit slutgiltigt beslut ännu...

Nää fiifan, norra Finland, ni hör ju hur kul det låter! Eller, Österbotten...!

Nämn Traction Control, Launch Control eller Bluetooth, för den delen, till lokalbefolkningen och du får en dystrare blick en vanligt och de pekar vilset på en skogsavverkningsmaskin.

Åk inte dit! Sprid det till alla ni känner.

Jag kan offra mig med att ta en plats till Kemora, så räddar jag åtminstone en själ från att förgås av uttråkning och tristess.

/K

Väntar oxå på steg 5-6 på Kemora, men jag tror man satsar på den breda massan först (steg 1-4)

Så jag till åker Mo I Rana ACR och tröstkör i stället :D

/Stefan

Nja! Tanken och planeringen låg så att vi skulle köra steg 5-6 på Kemora 2011. Men då det var lite väl tunt med intresse på dom steg 5-6 kurser som kördes förra sommaren här i Sverige, så vågade inte cheferna satsa på steg 5-6 på Kemora till 2011 tyvärr!?
Men väl till 2012 kanske det blir av om nu kurserna går bra här i Sverige under sommaren som kommer:tummenupp
Det glädjer mig att ni är en 5-6 stycken som visar intresse för steg 5-6 på Kemora här i tråden iaf!!
Det bådar gott inför 2012:):yoparty

Eder TL Per

Last edited:
Nja! Tanken och planeringen låg så att vi skulle köra steg 5-6 på Kemora 2011. Men då det var lite väl tunt med intresse på dom steg 5-6 kurser som kördes förra sommaren här i Sverige, så vågade inte cheferna satsa på steg 5-6 på Kemora till 2011 tyvärr!?
Men väl till 2012 kanske det blir av om nu kurserna går bra här i Sverige under sommaren som kommer:tummenupp
Det glädjer mig att ni är en 5-6 stycken som visar intresse för steg 5-6 på Kemora här i tråden iaf!!
Det bådar gott inför 2012:):yoparty

Eder TL Per

Tunt med intresse för 5-6 förra året kan ju berott på att det inte gick ut information.....tog mig till veckan innan på sviestad innan jag fattat att det var på gång.

Lägg upp en anmälan på smc redan nu och sprid informationen,anmälan villkorerar ni med att det blir ett visst antal deltagare,ha denna anmälan uppe tills kursen läggs upp och finns det tillräckligt med anmälda så ta med 5-6 redan nästa år.

Om inte,erbjud de redan anmälda en plats i 1-4 eller så får de stanna hemma. :)

Henrik

Snart släpps kurserna. Upp på tå. :)

Hade varit riktigt roligt om det inte varit 200mil enkel resa dit......... ;)

Vaggeryd-Stockholm 35 mil, färja över till Finland (räknas inte eftersom man super/sover/äter (stryk det som inte gäller)
Sen är det ca 40 mil till banan, enkelt! 75 mil enkel väg för fyra dagars fantastisk körning.

Jag åkte tur och retur Luleå-Riksgränsen idag, 97 mil, för att hämta en snöskoter. Per som skulle ha skotern körde från Hudiksvall igår och körde tillbaka till hudik idag, inklusive resan till Riksgränsen. 212 mil på ett och ett halv dygn! Han klagade inte på avståndet...:)

Hade varit riktigt roligt om det inte varit 200mil enkel resa dit......... ;)

Resan är en del i det,kostar som ett boende på gotland under högsäsong ungefär,enda tråkiga med resan är att man måste åka hem igen.....

Gört!
Varit där 2år och bättre kurser blir det inte! (jo,har varit på gotland med men kemora Är bättre!)

Hoj hoj hoj tanka grilla Hoj! ,I nämd ordning..

Henrik

Back