SMC-kursen med stort K Kemora 2011!

Last edited:
Näää, verkligen inte! Men jag kan iallafall ståta med en sambo som varit och kört hoj på Kemora, vid två tillfällen:tummenupp

Jag jobbar på det, hon ska övningsköra till sommarn till o börja med.
Om jag förstått henne rätt dvs...

Du behöver väl inte ställa frågan INNAN vi har passerat Rosvik nästa år? Snälla?
Tror nog han saknar mitt "Är vi där snart?" mest. :D

Njae. Å andra sidan är Du nästan lika ålderdomlig och långsam som jag vilket uppväger en myckenhet av brister i Din övriga karaktär.

På något underligt sätt känns det tryggt och hemtamt när farbror rullar fram sin anabola motard mot banan...
...även om jag sitter bredvid dig i bilen?:tungan

Njae. Å andra sidan är Du nästan lika ålderdomlig och långsam som jag vilket uppväger en myckenhet av brister i Din övriga karaktär.

På något underligt sätt känns det tryggt och hemtamt när farbror rullar fram sin anabola motard mot banan...

Ja visst är det tryggt att känna igen sig, känna sig trygg, ha ett välbekant bakljus att följa...:)

Jag jobbar på det, hon ska övningsköra till sommarn till o börja med.
Om jag förstått henne rätt dvs...

Nice! Då får hon följa med till Kemora 2010:tummenupp

Last edited:
Nice! Då får hon följa med till Kemora 2010:tummenupp

Apapap!!! Sakta i backar här nu!
Inte så länge Rickens :tuttar rastar doggen i sandfållorna under pågående körning:gnissla:rolleyes:

Men flagga kan hon kanske?:tummenupp

TL Per

Apapap!!! Sakta i backar här nu!
Inte så länge Rickens :tuttar rastar doggen i sandfållorna under pågående körning:gnissla:rolleyes:

Men flagga kan hon kanske?:tummenupp

TL Per
Kattsand?
Vet du Per, jag håller på o blir en ännu sämre människa...
Jag vill ha en iphone.

Men inget facebook i alla fall. :)

Kattsand?
Vet du Per, jag håller på o blir en ännu sämre människa...
Jag vill ha en iphone.

Men inget facebook i alla fall. :)

Näe hundsand!!!:arsele

Jag har just bytt min Vivaz som la ner:död!! Men äppeltelefon ska jag vara utan:näsblod
Ska vi inte lägga ner vår VVFB-klubb snart?:Bugar

Det där är så typiskt, bara för att det är dags o betala in årsavgiften då vill alla gå ur. Vet du vad det kostar o administrera det här?

Näe hundsand!!!:arsele

Jag har just bytt min Vivaz som la ner:död!! Men äppeltelefon ska jag vara utan:näsblod
Ska vi inte lägga ner vår VVFB-klubb snart?:Bugar

Har din nya fina telefon lagt ner? Det var ju inte bra:) Klart att du också skall ha en iPhone!:tungan

Har din nya fina telefon lagt ner? Det var ju inte bra:) Klart att du också skall ha en iPhone!:tungan

Jag fick en ny likadan ju!:confused:

Det där är så typiskt, bara för att det är dags o betala in årsavgiften då vill alla gå ur. Vet du vad det kostar o administrera det här?

Grupptrycket är stort nu!:brinnerup
Jag blir mobbad överallt. Tom. på dansforumet maffian nu!!!:va

Last edited:
Dansforum??!! Det förstärker ju verkligen den SIsu-kultur jag och Niklas efter bästa förmåga försöker skänka Din kurs. Du kanske ska våga vägra SH i stället? :död :)
...Grupptrycket är stort nu!:brinnerup
Jag blir mobbad överallt. Tom. på dansforumet maffian nu!!!:va

Spådom: Inom en inte allt för avlägsen framtid kommer vi att justera rullatorer och rejsa till dagverksamheten, det slår jag mig i backen på... Vad har Ditt bakljus för färg, har ju liksom aldrig fått tillfälle att studera det närmare...
Ja visst är det tryggt att känna igen sig, känna sig trygg, ha ett välbekant bakljus att följa...:)

Det är ju det jag alltid hävdar när farbror Blå vill låna körkort eller skickar högupplösta bilder...:(
Dieselknarren gick ju så sakta. :arsele

Jag fick en ny likadan ju!:confused:

Va, om du redan haft en skittelefon skall du ha en ny då?:)

Spådom: Inom en inte allt för avlägsen framtid kommer vi att justera rullatorer och rejsa till dagverksamheten, det slår jag mig i backen på... Vad har Ditt bakljus för färg, har ju liksom aldrig fått tillfälle att studera det närmare...

Åh förlåt, kör jag så fort att du inte ens hinner se bakljuset? Å andra sidan så använder jag det aldrig heller så du är förlåten Roffe:D

Last edited:
Seriöst, kan vi inte diskutera lite mer Kemora-specifika grejer här? Ni kan väl ringa varandra eller nåt istället :)

//surpuppan

Tyvärr. Just ordet "seriöst" fungerar inte i SH-trådar om Kemora. Det är bara att söka på de tidigare årgångarna.

Dessutom går det inte att ringa och prata med Niklas, han har bara en töcken däringa iphone serru...:surpuppa

Seriöst, kan vi inte diskutera lite mer Kemora-specifika grejer här? Ni kan väl ringa varandra eller nåt istället :)

//surpuppan

Tack. Det känns tryggt. Med den motorbromsen skulle Du för övrigt skämmas om Du behöver byta belägg tätare än jämnt decennium.

Ska Du börja köra riktig mc igen säsongen 2011, en sån med kåpor och max 249cc per cylle? Annars kan Du ju låna Pers vildstare, då väger ju i a f våra ekipage likvärdigt...

...Å andra sidan så använder jag det aldrig heller så du är förlåten Roffe:D

Back