SMC-Kursen med stort K Kemora 2010

• Thread starter Thread starter #46
  • Start date Start date
Silvertejp är bra att ha, speciellt om man går omkull i karusellen *egen erfaranhet* hehe

Kan gissa det blir många återkommande ansikten.
Kränga däck, har dom maskin för på plats. ta med extra set.
Och ni nakenbadande västkustare som jag skjutsade förra året kanske funderar på släp i år, eller?
Ses där!

Kränga däck, har dom maskin för på plats. ta med extra set.
Och ni nakenbadande västkustare som jag skjutsade förra året kanske funderar på släp i år, eller?
Ses där!

Vi nakenbadande västkustare blir inte samma gäng i år, bara jag (som inte ens badade naken) ska på återbesök, dock tillsammans med två nya västkustare som säkert vill bada nakna, en av oss är tom tjej!!:tuttar

Vi har planer på pickis/släp/buss, but if all else fails... då blir det många hårda mil.

Enligt mycket säkra rykten ska de som hade det tveksamma nöjet att bli fångade av mäster dokumentärfilmaren föregående år noga tillse att Adidas-brallorna packas ner i god tid innan 2010 år kurs:rolleyes:. Ni skulle bara veta vilka fasansfulla scener som enligt ryktet redigerades bort på klippbordet av Jocke...:skrämd:)

Vi nakenbadande västkustare...

Enligt mycket säkra rykten ska de som hade det tveksamma nöjet att bli fångade av mäster dokumentärfilmaren föregående år noga tillse att Adidas-brallorna packas ner i god tid innan 2010 år kurs:rolleyes:. Ni skulle bara veta vilka fasansfulla scener som enligt ryktet redigerades bort på klippbordet av Jocke...:skrämd:)

Bestickning och mutor funkar om man vill försäkra sig om att de bilderna aldrig kommer ut i ljuset! ;):fyllisar

Jodå nog har är HighfidelitY en mästerfilmare! Men han behöver hjälp av fler filmare nästa år, så kanske man kan betala och verkligen vara med på filmen som kommer i brevlådan :D

Eller krävs det kanske muta för att komma med också :confused::D

Ni kan ju alltid prova att vingla ut framför en vit Blade med #46 på kåpglaset så fort Ni ser den hojen på banan. Sedan låter Ni helt enkelt honom inte passera...:) Detta i kombination med bestickning kan nog nästan garantera Er en hel del uppmärksamhet både på och utanför asfalten...

Ah det är så man ska göra, ska defenetivt göra ett försök :D

Hmm:vatror inte det är någon bra idè!!
Prova bestickning:tummenupp:tummenupp

Nämen FilmarJocke har några bra idèer på hur vi ska lösa filmningen i år:yoparty

Mvh Per

Ps. Kursen är fullbokad redan och reservlistan fylls på hela tiden:Bugar

Hmm:vatror inte det är någon bra idè!!
Prova bestickning:tummenupp:tummenupp

Nämen FilmarJocke har några bra idèer på hur vi ska lösa filmningen i år:yoparty

Mvh Per

Ps. Kursen är fullbokad redan och reservlistan fylls på hela tiden:Bugar

Fyfan reserver redan :D

Jodå nog har är HighfidelitY en mästerfilmare! Men han behöver hjälp av fler filmare nästa år, så kanske man kan betala och verkligen vara med på filmen som kommer i brevlådan :D

Eller krävs det kanske muta för att komma med också :confused::D

Hur mycket mutor och bestickning för att komma med då? ;)

Har nästan en fri film i år va? :)

Henrik

Självfallet frifilm till er! Ni får kräva :öl av #46 och GoE som kompensationför att dom inte skickade med er i råmaterialet! :krama

Det ska lösas iallafall!:huvet

"Bara" 15 reserver ännu!:rolleyes:

Vad det gäller filmningen så har Jocke ett nytt upplägg på gång där den som vill bli filmad får boka detta och kan köpa sin film på plats direkt:yoparty

Per

Men låter bra att man får boka det, så man vet vilket pass man bara ska åka på halv gas och 45% av förmågan :yoparty:arsele:D:D

Kan du haja! Jag känner några av dem! :D

Gällande tankning kommer jag ihåg att det inte gick med något av de svenska kreditkort vi hade med oss på vägen dit eller i Veteli, i själva automaterna. Man måste gå in på själva macken för att betala med kort, dvs de måste ha öppet. Vi åkte till Veteli på morgonen innan körningen (tror de öppnade 8.30), eftersom macken var stängd på kvällen efter körningarna. Så med andra ord är det ju rätt skönt med bensindunk...

Åh vad jag längtar nu- och det är ju fasen ett halvår kvar- aaahhhh!!! Tillsvidare får man bränna lite skidor för att stilla fartbegäret med :cdevil

"Bara" 15 reserver ännu!:rolleyes:

Vad det gäller filmningen så har Jocke ett nytt upplägg på gång där den som vill bli filmad får boka detta och kan köpa sin film på plats direkt:yoparty

Per

Nu är man anmäld!
Var kan man se hur många reserver det är och vilken plats man ligger på?
Hur många reserver kom med förra året?

Nu är man anmäld!
Var kan man se hur många reserver det är och vilken plats man ligger på?
Hur många reserver kom med förra året?

Det var ca 45 reserver som blev tillfrågade i tur och ordning förra året.
Problemet då var att ca 8 ordinarie platser av 80 blev avbokade lite väl sent, så när dom som anmält sig för ett halvår sedan och hamnat på reservlistan sedan blev tillfrågade om dom skulle med bara ett par veckor innan kurs. Så måsta väldigt många tacka nej tyvärr!
Detta fenomen ska vi försöka undvika i år!:tummenupp
Men har man is i magen och väntar så kan det dyka upp en plats rätt som det är:)

Vad det gäller vilken reservplats du har så är det lite bökigt för mig att kolla det, men om du kontaktar kansliet kanske det går fortare för dem.

Förra årets film: http://www.youtube.com/watch?v=xhY9XG9KxHM
Per

Last edited:
Med hänvisning till Per som säger att man skall ha is i magen..jag anmälde mig 2 veckor innan kursen gick av stapeln förra året..men jag hade nog tur iofs.

Apropå is...kan inte detta vita h-e ta slut nån enda j-a gång :4skrika :gråta

Dessutom är alla på forumet så otroligt griniga..:sissy nu räcker det..bort med lappmöglet..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman