Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så,bokad och klar på tallink,dyrt om man inte vill ha ekonomihytt då det bara fanns a-hytter och ekonomi kvar,det landade på 3200 för 2 pers med hytt ToR.
Ut lördag kväll,hem fredag morgon.
Börjar bli lätt less på snö nu,juli känns avlägset!
Henrik
Hur lat får man va? Ska depåtältet ner varje kväll eller kan man lämna det på plats?
Ryssen kanske smyger in över finska gränsen och snor det?
Ja, jag har resfeber redan.
/A
Det blev Silja för oss då dom var billigare än Viking. 4pers och 2bilar med avfärd 17/7 kl. 19:30 från Värtan & hemfärd 23/7 kl. 20:15 från Åbo sluta på 5800kr.
Vad har ni andra bokat och fått betala? Hos Både Silja och Viking verkar det som att det börjar bli tomt på billiga hytter![]()
Det blev Silja för oss då dom var billigare än Viking. 4pers och 2bilar med avfärd 17/7 kl. 19:30 från Värtan & hemfärd 23/7 kl. 20:15 från Åbo sluta på 5800kr.
Vad har ni andra bokat och fått betala? Hos Både Silja och Viking verkar det som att det börjar bli tomt på billiga hytter![]()
Edit: glöm inte SMC-rabbaten hos Siljaline
Men suck, inte tänkte jag på nån SMC rabatt. Hur mycket är det då?
Ja ja det blev alla fall utresa med Silja 17:e kl 19.30 och hem på fredagen 20.15. Orkar inte med den där nattkörningen i år igen. Blev ju ändå till att boka daghytt för man var helt förstörd av trötthet på fredagen. Då kan man ju kanske orka litepå vägen hem!
Lääääängtar!!
Jag tittar på justerbara fotpinnar, men det verkar som att en del av dessa satser inte har en fotbroms som aktiverar bromsljuset.
Vad gäller på SMC:s kurser, måste bromsljuset fungera?
Ja ja det blev alla fall utresa med Silja 17:e kl 19.30 och hem på fredagen 20.15. Orkar inte med den där nattkörningen i år igen. Blev ju ändå till att boka daghytt för man var helt förstörd av trötthet på fredagen. Då kan man ju kanske orka litepå vägen hem!
Lääääängtar!!
Men suck, inte tänkte jag på nån SMC rabatt. Hur mycket är det då?
Vad säger du om kvällsbåten Lotek? Så där himla bråttom hem har i alla fall inte jag... Det borde ju rimligtvis betyda att det finns utrymme för liteäven på torsdagkvällen i stugbyn...
![]()
Jag tittar på justerbara fotpinnar, men det verkar som att en del av dessa satser inte har en fotbroms som aktiverar bromsljuset.
Vad gäller på SMC:s kurser, måste bromsljuset fungera?
Skulle behöva ngn att samåka med!
Har gjort en bokning hos silja line, utresa 17/7 kl 19:30 till åbo, och hem den 23/7 kl 20:15. Har bokat för bil (max 240 hög o 7 lång) och hytten under diskot(billigast) med plats för 2!
Antingen om du har en bil, eller kan tänka dig att dela kostnaden för att hyra (500:-/dygn och fria mil) så skicka ett pm!
Sen skulle tanten på silja ha ngn rabatt kod från smc för att kunna ge rätt pris, ngn som har koll på detta?
Lastning i stockholm![]()
Kolla på s. 117 i SMC-Boken 2009. Där står en avtalskod som ger dig 10% rabatt.
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |