Ok, jag tror att jag bokat fel, ska jag försöka höra av mig någonstans och ändra nu, eller blir det som vanligt att man kan justera det på plats?
Du kan säker byta till medel på plats skall du se... förstår om du tycker snabb är leskig.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ok, jag tror att jag bokat fel, ska jag försöka höra av mig någonstans och ändra nu, eller blir det som vanligt att man kan justera det på plats?
Du kan säker byta till medel på plats skall du se... förstår om du tycker snabb är leskig.![]()
![]()
![]()
Tyvärr har det inträffat att vi har fullt med deltagare på dubbeldagen den 4-5 aug.
Som tur är så finns det fortfarande platser kvar den 6-7 aug.
Se till att boka in er i tid så att ni är säkra på att få en plats då.
Vi ses !
/ Göran
Fascinerande!!!!!!!!!!
Kollade vid midnatt och då var kursen fortfarande grön, nu några timmar senare är alla platser uppbokade. Måste varit ett j*vla drag i bokningarna eller är SMCs sida inte så uppdaterad?!?!??!?!?!!?!
Fan asså, är riktigt sugen men vet ju inte ens om jag kommer fått tag på ny hoj till dess så jag vågar inte boka![]()
6-7/8 är fortfarande "grön" enligt hemsidan.![]()
Det är 2-dagarskursen som går torsdag+fredag som är full. 2-dagarskursen som går lördag+söndag (dvs 6-7) finns det platser kvar på precis som du skriver och det var det som Göran skrev tidigare också![]()
Lunedet is the shit, speciellt om man bor nere vid badet (i de små stugorna), grillmöjligheter och ett rätt fint bad. Deluxe, speciellt efter en dag på åsen.
...förutsatt att det inte regnar då.![]()
Perfekt! Grillas kommer det att göra![]()
Sätter du eld på vår kåk så ollar jag din Kawa!
Behöver fortfarande plats i släp för en endaste, liten, ynka hoj till Gelleråsen (inte tillbaka). Kom igen nu, folket. Någon måste väl ha plats?
HeheTror jag ska packa en grill i följebilen faktiskt...
Ville bara påpeka att nu finns det bara ett fåtal platser kvar på lördag-söndag.![]()
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |