SMC kurs på Åsen 4-7 aug

Tyvärr har det inträffat att vi har fullt med deltagare på dubbeldagen den 4-5 aug.

Som tur är så finns det fortfarande platser kvar den 6-7 aug.
Se till att boka in er i tid så att ni är säkra på att få en plats då.

Vi ses !

/ Göran

Fascinerande!!!!!!!!!! :mad:

Kollade vid midnatt och då var kursen fortfarande grön, nu några timmar senare är alla platser uppbokade. Måste varit ett j*vla drag i bokningarna eller är SMCs sida inte så uppdaterad?!?!??!?!?!!?!

Fan asså, är riktigt sugen men vet ju inte ens om jag kommer fått tag på ny hoj till dess så jag vågar inte boka :(

Fascinerande!!!!!!!!!! :mad:

Kollade vid midnatt och då var kursen fortfarande grön, nu några timmar senare är alla platser uppbokade. Måste varit ett j*vla drag i bokningarna eller är SMCs sida inte så uppdaterad?!?!??!?!?!!?!

6-7/8 är fortfarande "grön" enligt hemsidan. :va

6-7/8 är fortfarande "grön" enligt hemsidan. :va

Det är 2-dagarskursen som går torsdag+fredag som är full. 2-dagarskursen som går lördag+söndag (dvs 6-7) finns det platser kvar på precis som du skriver och det var det som Göran skrev tidigare också :tummenupp

Det är 2-dagarskursen som går torsdag+fredag som är full. 2-dagarskursen som går lördag+söndag (dvs 6-7) finns det platser kvar på precis som du skriver och det var det som Göran skrev tidigare också :tummenupp

Jamenprecis. :tummenupp

Om någon har plats för en hoj i släp till Gelleråsen, skicka PM. Behöver inte plats i släp tillbaka därifrån, då vi drar direkt ner till Kinnekulle. Skulle någon mot förmodan göra samma resa och dessutom ha plats vore vi naturligtvis evigt tacksamma. Plats i släp hem från Kinnekulle är fixat.

Edit: vi lämnar Sthlm kvällen fredagen den 5/8. Fortfarande i behov av (enbart) släpplats för en hoj, framförallt till Gelleråsen alltså. Skicka PM. :tummenupp

Last edited:
Lunedets camping ligger ungefär 6-7km från Gelleråsen och tar 400:- för en 2bädds stuga.

Ingen aning om det är bra eller inte, men jag har iaf bokat mig en 2bädds stuga där ;)

Lunedet is the shit, speciellt om man bor nere vid badet (i de små stugorna), grillmöjligheter och ett rätt fint bad. Deluxe, speciellt efter en dag på åsen.

...förutsatt att det inte regnar då. :hihi

Lunedet is the shit, speciellt om man bor nere vid badet (i de små stugorna), grillmöjligheter och ett rätt fint bad. Deluxe, speciellt efter en dag på åsen.

...förutsatt att det inte regnar då. :hihi

... eller förutsatt att man inte kliver ner på bryggan som ett gäng getingar bestämt sig för att inte acceptera några andra gäster på.

Perfekt! Grillas kommer det att göra ;)

Sätter du eld på vår kåk så ollar jag din Kawa! :4skrika

Behöver fortfarande plats i släp för en endaste, liten, ynka hoj till Gelleråsen (inte tillbaka). Kom igen nu, folket. Någon måste väl ha plats?

Sätter du eld på vår kåk så ollar jag din Kawa! :4skrika

Behöver fortfarande plats i släp för en endaste, liten, ynka hoj till Gelleråsen (inte tillbaka). Kom igen nu, folket. Någon måste väl ha plats?

Hehe ;) Tror jag ska packa en grill i följebilen faktiskt...

Ville bara påpeka att nu finns det bara ett fåtal platser kvar på lördag-söndag. :D

Sådär ja. Jag halkade in lite i sista stund, men nu är jag iaf anmäld till lördag-söndag.

Hur många är det som ska bo på Lunedets Camping?
Tänkte själv boka in mig där.

Nyheter
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...