SMC kurs på Åsen 4-7 aug

Enl bokningssidan är det "10 platser eller fler" kvar på alla stegen :va

Beror mest på att systemet inte är anpassat för den här typen av kurser utan man tilldelar platser per steg. Eftersom vi kan ta emot ett visst antal personer totalt och deltagarna ändå vill anmäla sig på ett steg så blir det så.

Men säger som Göran, tack för påminnelsen om att vi måste stänga ner anmälan.

Om någon/ra har behov av sovplats så har jag två bäddar över i mitt budgetrum på Karlskoga hotell. Fick boka ett trerums då alla mindre var slut. Har bokat fyra nätter.

Hej,

Jag har en bädd över i 2-bädds stuga på Lunedets Camping, någon intreserad av att dela?

Den är bokad, med inchekning fredag den 5 aug- utchekning söndag den 7 aug.

MVH Rasmus

Tänkte bara säga att jag hade bokat upp en stuga vid banan för 3 nätter ons-fre.

Kom dock på att jag inte behöver sista natten och har nu avbokat den, så om någon är desperat och snabb kan ni med lite flyt kanske boka denna natt nu.

Liten fråga nån som har koll på om de finns möjlighet att hyra in sig på nån av "depågaragen" endast för uppställning under natten då vi tänkte ta bilen från banan ( 2st ) den 6-7 ?

Liten fråga nån som har koll på om de finns möjlighet att hyra in sig på nån av "depågaragen" endast för uppställning under natten då vi tänkte ta bilen från banan ( 2st ) den 6-7 ?

Ring Lena eller Mike på KMS. SMC kan tyvärr inte administrera det utan det tillhör banan.

Har precis sålt av SuperDuken och ska iväg och hämta en ny hoj ikväll. Kommer att behöva göra ett däckbyte på den dock. Har pratat med Tom och han skulle ta med en uppsättning åt mig till banan. Dock är däckbyte inte något jag fixar själv. Han trodde att det eventuellt skulle finnas en instruktör eller tre som tog med sig utrustning för att fixa däckbyten där uppe.

Någon som kan bistå med hjälp för däckbyte mot muta? Min hoj kommer upp på fredagkvällen med Hansi.

Har precis sålt av SuperDuken och ska iväg och hämta en ny hoj ikväll. Kommer att behöva göra ett däckbyte på den dock. Har pratat med Tom och han skulle ta med en uppsättning åt mig till banan. Dock är däckbyte inte något jag fixar själv. Han trodde att det eventuellt skulle finnas en instruktör eller tre som tog med sig utrustning för att fixa däckbyten där uppe.

Någon som kan bistå med hjälp för däckbyte mot muta? Min hoj kommer upp på fredagkvällen med Hansi.

Jien (AIA från Västmanland) här på forumet vet jag skall dit, och han skulle vända däck under helgen (han har lärt sig av den bäste... *host* ), så han lär ha grejer med sig. :) Hör om han är sugen på en muta.

/J

Gissar att Krister (Carniwore ) har med sig grejer också. Han kan skifta slangar iaf om jag förstått det rätt.

Gissar att Krister (Carniwore ) har med sig grejer också. Han kan skifta slangar iaf om jag förstått det rätt.

Visst har jag med mig grejerna... men polarn Håkan som kommer antingen idag eller på fredag har köpt ny grej som gör det ÄNNU smidigare.

Har även med balanseringskit med vikter och allt. :)

Så hur som helst, we fix it! :tummenupp

Finns det platser kvar på fredag? Kan man gå bara då i så fall? E nog mest intresserad av steg 4...

Finns det platser kvar på fredag? Kan man gå bara då i så fall? E nog mest intresserad av steg 4...

Nej, kursen är full till bredden och lite till. Det går inte att gå bara ena dagen utan det är en tvådagarskurs. Hela kursen är en Steg 4, eftersom deltagarna själva gör sin kursplan och genomför den med sin instruktör.

Om du däremot kan komma loss på måndag så finns det platser kvar.

Nej, kursen är full till bredden och lite till. Det går inte att gå bara ena dagen utan det är en tvådagarskurs. Hela kursen är en Steg 4, eftersom deltagarna själva gör sin kursplan och genomför den med sin instruktör.

Om du däremot kan komma loss på måndag så finns det platser kvar.

Ok, tack för svaret men kan tyvärr inte gå på måndag. Ska kika efter något annat datum!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT