SM på Anderstorp!!!

Blev riktigt imponerad av Kreuger, sett han köra tidigare men i Söndags var det hög klass på åkningen.
Med tanke på att han inte kört banan tidigare (första gången var på lördagens kval) så lär det nog bli ännu bättre placeringar i kommande race.

Va fan inte en halv hojlängd 5 sek innan,framhjulet var ej över strecket!.. Men i det här snabba kalle anka gänget så hade jag ändå kommit sämst 3a me 20 sek tillägg... hade ju en lucka på 3 sek efter 2 varv.Haha

Tjuvstarten på nr:96 var en halv hojlängd 5 sek innan starten gick, svårt att bortförklara den:D

Va fan inte en halv hojlängd 5 sek innan,framhjulet var ej över strecket!.. Men i det här snabba kalle anka gänget så hade jag ändå kommit sämst 3a me 20 sek tillägg... hade ju en lucka på 3 sek efter 2 varv.Haha
Fast man måste komma i mål oxo :D

kul som fan att se er alla köra :tummenupp särskilt ni som körde på bakhjulet,burnade och torrvarvade i starten hahah

hur gick det för forumägaren ?

hur många hästar har en 250 ?

Swedie kom sist i SBK Challenge, pga soppatorsk.
En 250 har mellan 80 och 95 hk. Cirkus.

Enligt reglementet får inte hojen flyttas framåt eller bakåt när startljusen tänts.

Du kanske skulle klassa upp dig och köra med din IDMhoj i superbike så vi slöa "kalle anka" förare har en ärlig chans.:va

Jo, framhjulet var långt förbi strecket. Vi såg det rakt uppifrån.

2921064 Vad hade han blivit annars?
Var på väg ifatt två förare som gasade extra (såg det ut som) när det var gulflag och därigenom "tog asfalt". Skulle blivit 20:e tror jag om jag tagit mig förbi dessa efter 1-2 varv till. Men det blev soppatorsk istället på sista varvet.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon