SM på Anderstorp!!!

mja... kolla på spjeldnes han körde 1.37.8 med 600;an på rejset och 1.37.0 med 1000.... iofs så va han nog lite trött då superbike rejset va direkt efter 600.
sen å andra sidan så har nog lindström "bara" kört 1.38-1.39 på 600 på atorp har jag för mej, och nu sägs det att han gasar 1.34.xx med en superbike så det är nog rätt olika från person till person....
så 0.8-4.5 sek kan det nog skilja haha :)

Spjeldnes ja... men han e ju otrolig. Sjukt va han körde med R6an... Visste du/ni att han körde R1an helt standard!? Tänk om man hade berättat det för alla som gnällde på att sina öhlinsprylar mm. inte fungerade... :D
Hur som helst, baserat på dina uppgifter brinkmeister, tror jag att jag hade kört 4,5 sekunder snabbare.

:rolleyes: :D :arsele

Spjeldnes ja... men han e ju otrolig. Sjukt va han körde med R6an... Visste du/ni att han körde R1an helt standard!? Tänk om man hade berättat det för alla som gnällde på att sina öhlinsprylar mm. inte fungerade... :D
Hur som helst, baserat på dina uppgifter brinkmeister, tror jag att jag hade kört 4,5 sekunder snabbare.

:rolleyes: :D :arsele

Björk körde väl 43:or med 600 förra året och 37:0r med 1000 i år. 6-7 sekunder kan man nog räkna med :D

Klart att folk kommer tycka d om man klassar upp,men kör man med snabbare folk så höjer man sitt egna tempo å nu fanns d inte så många å hänga på. Vet att rookie är rookie men blev förvånad att det gick så väldigt sakta,kanske vissa inte skulle köra 1000 då dom verka:gnissla .
Om det som skrivs på er sajt stämmer kan jag förstå att du tyckte att det gick lite för sakta. Å andra sidan borde en föredetta tävlingsförare inse att det är så i en rookieklass och inte gnälla.

Nicklas Pettersson kör i R1000 och NEC. Nicklas är den föraren som har mest erfarenhet då han tävlat 5 år i Superbike SM mellan åren 93-95 och blivit total 4 som bäst. Nicklas skulle ha kört Superbike men tävlar i R1000 då han ej har haft licens på 5 år.

http://www.diabloracing.se/

Last edited:
Om det som skrivs på er sajt stämmer kan jag förstå att du tyckte att det gick lite för sakta. Å andra sidan borde en föredetta tävlingsförare inse att det är så i en rookieklass och inte gnälla.

Nicklas Pettersson kör i R1000 och NEC. Nicklas är den föraren som har mest erfarenhet då han tävlat 5 år i Superbike SM mellan åren 93-95 och blivit total 4 som bäst. Nicklas skulle ha kört Superbike men tävlar i R1000 då han ej har haft licens på 5 år.

http://www.diabloracing.se/

Jo det är han. Han körde även supersport. Vad jag vill minnas kraschade han rätt ofta.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon