SM Knutstorp Rookie Klasser?

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Är det någon som vet om det kommer vara några Rookie klasser under Knutstorps helgen 13-15/8? Hade faktiskt tänkt ta mig dit och köra :tuttar om det blir något av. Jag vet att det inte kommit någon inbjudan, men lite planering skadar aldrig.

Mvh//ZS

Enligt Eva Gödke har det aldrig varit aktuellt att stryka rookieklasserna på knudan. Flera påstötningar till webmastern på rr.se har inte ändrat anmälningssidan :7peta

Nr:18 skrev:
Enligt Eva Gödke har det aldrig varit aktuellt att stryka rookieklasserna på knudan. Flera påstötningar till webmastern på rr.se har inte ändrat anmälningssidan :7peta

Superbra !! Man tackar för denna informationen.

Mvh//ZS

Zilversurfer skrev:
Är det någon som vet om det kommer vara några Rookie klasser under Knutstorps helgen 13-15/8? Hade faktiskt tänkt ta mig dit och köra :tuttar om det blir något av. Jag vet att det inte kommit någon inbjudan, men lite planering skadar aldrig.

Mvh//ZS

Det kommer att även köras B600 & B1000 i Knustorp men det finns bara 40platser i vardera grupp, så först till kvarn med anmälan och pengar. Sista anmälningsdag (anmäld och betalt) är 20 dagar innan tävlingen.

Det kommer mer info på rr.se

Anledningen till att det är max 40 är att det absolut inte går att köra mer än 8 klasser mellan 9.00 och 17.00. Egentligen är sex eller sju maximalt för att få till vettig träning. Det har redan gått en B-tävlingen på Knutstorp för B600 & B1000, så det blir i princip SM-klasserna och de andra klasserna som får stryka på foten för att B600 & B1000 ska vara med igen. Skriver detta för att inte en del personer ska gå i taket för att det är max 40 platser i B600 respektive B1000

Mvh
Henrik Nordgren #76-250cc
Förarrepresentant rr-sektionen

Nr:18 skrev:

Som sagt, det gick inte att anmäla sig via rr.se till Knutstorpstävlingen - får väl skicka in via snigelpost.

Kan någon förklara för mig, behöver man inte dom traditionella MCid Card nu 2004 eller är det en annan typ. Det som finns på rr.se är detta dom rätta ( samma som 2003 )

Mvh//ZS

Zilversurfer skrev:
Som sagt, det gick inte att anmäla sig via rr.se till Knutstorpstävlingen - får väl skicka in via snigelpost.

Kan någon förklara för mig, behöver man inte dom traditionella MCid Card nu 2004 eller är det en annan typ. Det som finns på rr.se är detta dom rätta ( samma som 2003 )

Mvh//ZS

Du får ingen handling att ha med hojen utan de uppgifter du skickar in sparas i deras register som besiktningsmännen har tillgång till.
Det papper som är på www.roadracing.se är det korrekta.

Zilversurfer skrev:

Mvh//ZS
Då får vi se 1.03 :D

Zilversurfer skrev:
Får se vad det blir för tider på Lördag, och återkommer med tider. Men tror du 1.03,99 hade varit omöjligt :va :hihi
I ditt fall innebär det att du skulle sänka dig 3-4 sekunder, men om du genar över gräsmattan vid lito så kanske det går..

GSXR1100R skrev:
I ditt fall innebär det att du skulle sänka dig 3-4 sekunder, men om du genar över gräsmattan vid lito så kanske det går..

Har inte tänkt på på.....kanske skulle prova :död

Zilversurfer skrev:

Mvh//ZS

Jag är beroende av info från klubbarna för att kunna anpassa anmälningssystemet efter detta. Tyvärr är den bristfällig ibland, och vad jag vet var det faktiskt osäkert i våras.

Jag ska bekräfta uppgifterna o fixar därefter möjlighet för er att göra nödvändiga anmälningar direkt på rr.se eller uppdateringar av era befintliga anmälningar via Nordgren!

Betalning?

Goodstuff skrev:
Fast fortfarande är det ju inbetalningen som avgör vem som är först till kvarn.

Kan någon läskunnig upplysa mig om vad priset är för SM finalen?
Postgirot kan jag lista ut från tidigare att det är 110577-4,
men jag hittar inte inbjudan som enligt Eva Gödke's inte helt trevliga karl finns både i IB och på internet. Han sa att flera redan hittat dessa!! Plus lite annat som enklast beskrivs så här: @£$!#?!$$£€@£

Jag HITTAR INTE, hälp!

Chris Ash skrev:
När du ändå är igång, postgirot, så slipper vi den frågan(Hähähä)

Jag citerar:
Postgirot kan jag lista ut från tidigare att det är 110577-4

edit. Vad jag dock inte förstår är "Efteranmälningsavgift 200:-"?
Vad är en efteranmälningsavgift? Om man är efter med anmälan? :va

Har du varit på tvåtaktsoljan nu igen? Har ju sagt att den bara är till hojen, fy på dig! :fatta!

*/ ?>
Back