HW
Behandlar dig som du behandlar mig!
Om det skall bli någon tävling och ev. även träningar behöver vi hjälp.
Det måste inte komma från någon lokalt utan det finns en del internetjobb vi behöver hjälp med också.
Det vi behöver hjälp med:
Fyller vi denna lista med arbetare så fixar jag, wheeliegirl, kungko och rr-sektionen resten. Det finns lite kvar typ:
boka banan, boka sopning, boka sjukvård, mecka i depån, fixa domare, tävlingsledning, servering, besiktningschef, tidtagning, funktionärer, inbjudan, tillstånd, reglementen, reklam, prisbord, banlicens..... jag kan hålla på hur länge som helst!!!!
Vad säger ni... finns det någon chans?
/HW & Wheeliegirl
Det måste inte komma från någon lokalt utan det finns en del internetjobb vi behöver hjälp med också.
Det vi behöver hjälp med:
- Övervaka anmälningar via nätet. Enkel adminsida där stavfle och uppgifter måste kontrolleras. Kolla betalningar mot vårt postgiro och lägga in i systemet (5-20min varje dag under anmälningstiden och fram tills tävlingsdagen. Ni som tävlat tidigare och betalat för sent, för lite, för mycket eller i fel klass kan känna er lite pressade nu...ni som brukar tjata om att er betalning inte dyker upp på webbsidan.. fast det faktiskt gått 29 minuter sedan ni betalade... känn er ännu mer pressade att anmäla er som frivilliga nu!! )
- Bygga banan, skruva ihop däcktravar och snygga till runt banan (funkar inte över internet vad jag vet) Tidsåtgång 1 eftermiddag för 4-5 pers
- Skapa någon form av startlistor när anmälningstiden gått ut (några timmar för den som vet hur man gör)
- Besiktningsassistent (på själva tävlingsdagen behövs extrapersonal till besiktningen)
- Sekretariat på tävlingsdagen (2 pers som tar emot anmälningarna och lämnar ut transpondrar osv)
- Startgrid (1 person per 4 startande = 6-7 personer)
- Förberedelser och efterjobb vid själva tävlingen, fixa depå, el, avspärrningar, städa efter ev. publik osv. (räkna med en dag innan och en kväll efter för 5-10pers men lite folk finns ju i klubben också)
Fyller vi denna lista med arbetare så fixar jag, wheeliegirl, kungko och rr-sektionen resten. Det finns lite kvar typ:
boka banan, boka sopning, boka sjukvård, mecka i depån, fixa domare, tävlingsledning, servering, besiktningschef, tidtagning, funktionärer, inbjudan, tillstånd, reglementen, reklam, prisbord, banlicens..... jag kan hålla på hur länge som helst!!!!
Vad säger ni... finns det någon chans?
/HW & Wheeliegirl