Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
tassen skrev:För med tanke på det mogna sättet han verkar ha så är han knappt byxmyndig.
Har han problem med att ge fan i att ge oss ännu sämre rykte än vad vi numera verkar få, så är han välkommen när som helst att få ett litet samtal med en som inte har lust att betala hans jävla idioti i trafiken om det sker en olycka på hans bekostnad. Det är mina o dina pengar han leker med.
Som sagt, det är våra pengar! Kom sen inte och gnäll över att försäkringarna är höga! Jag tycker det är oftare man ser folk som kör i jeans och lågskor än i skinnställ! Har folk aldrig vurpat med cykel?! Jeans håller för hastigheter under 20km/h, och skyddar i farter under 3km/h!
Förra sommaren trampade jag av ramen på min brukscykel och damp i backen i ca 20km/h. Resultat: Totalt söndertrasade knogar, sönderskrapad i ansiktet, söndertrasade knän som efter 20 min blev handbollsstora, samt div blåmärken. Då kan man ju tänka sig vad som händer i 50, eller 150!
Vill ni leka med livet, avsäg er personförsäkring och börja spela rysk roulette!