Sm I Cp-dårar!!

Teo skrev:
Killen som körde har grym koll på hojåka (även han bakpå vad det nu spelar för roll...) de ville inte gärna ha böter
:rofl
Månadens sämsta bortförklaring, eller dummaste :3freak

Utan hjälm spelar ju inte så stor roll när två :tomten :tomten är ute och åker, luvorna skyddar ju :rolleyes:

Chronic skrev:
Jag tror inte snuten känner igen alla människor, inte ens i V-ås.

men om snuten har reggnummer och dom körde utan hjälm så är det ju bara för snuten att hävda att han såg vem det var som körde även om han inte gjorde det. sånt ljuger ju alltid snutarna om i rätten.

bmwjohan skrev:
men om snuten har reggnummer och dom körde utan hjälm så är det ju bara för snuten att hävda att han såg vem det var som körde även om han inte gjorde det. sånt ljuger ju alltid snutarna om i rätten.

Om nu snuten A.K.A skamlösa lögnare (enligt dig) ändå alltid ljuger så spelar väl det ingen roll om han syntes eller inte?

Hoztic skrev:
Mja, kruxet va att det var en tramcykel jag skrotade? :va

Men av er två är det inte cykeln som hade risigt chassie.
Skojade lite med dig, det var inte meningen att vara elak.

Teo skrev:
Visst blir det konstigt när man citerar en del plockad ur sitt smmanhang?
Ja, speciellt om den som läser inte förstår :rofl

"Han är grym på att köra ba, så han ba kan uiiila ba utan hjälm ba liksom och det ska grisen ba liksom skita i ba....."

sandstream skrev:

"Han är grym på att köra ba, så han ba kan uiiila ba utan hjälm ba liksom och det ska grisen ba liksom skita i ba....."

Shit vilken sopa du e... :hihi

sandstream skrev:

Att va duktig på att köra i mina ögon handlar inte bara om att kunna framföra apparaten med gras och glans på inhägnat område, utan även läsa traffik, bedömma avstånd samt kunna ta någorlunda vettiga beslut (jag vet, det sissnämda kan disskuteras i denna tråd). stämmer inget av detta in på dig kan du hålla dig på banan där alla kör åt amma håll. Dina jäkligt onödiga inlägg blir man bara sned på. Det Jag menar är att de antagligen skulle ha haft något hum om när de skulle befunnit sig i en situation de inte kunde hantera.

tips, läs om alla inlägg i kronologisk ordning om du vill förstå vad folk menar. :tummenupp

Last edited:
Jocke W skrev:
skönt att nån tänker lite :rolleyes: :kocko

Hjälm har man ju på sig för att inte man ska röja sen identitet, inte för att skydda.
hehe, moppetänkande, känner igen det, nästan så at man själv tänkte så på den tiden, tyvärr.
Inte att jag åkte utan hjälm men att den dolde för omgivningen vilken jävla dåre det var som åkte moped som lät så jävligt.

Angående tråden, nej jag hade definitivt inte hängt på polarna om de försökt dra snuten utan hjälmar, jag skulle faktiskt sagt åt dem vad jag tyckt om de sagt så åt mig senare.

Teo skrev:
Dina jäkligt onödiga inlägg blir man bara sned på. Det Jag menar är att de antagligen skulle ha haft något hum om när de skulle befunnit sig i en situation de inte kunde hantera.

tips, läs om alla inlägg i kronologisk ordning om du vill förstå vad folk menar. :tummenupp

Word :D

Silwer skrev:
Att folk som blir jagade av snuten bara sticker om de tror sig kunna kontrollera situationen är ju rena tramset, allt tyder på motsatsen egentligen.
HÅller med dig fullständigt.
Helt galet.
Klart att om man kan köra hoj annars gör polisen att man inte kan det. :4skrika

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...