sandstream
Guest
Teo skrev:Killen som körde har grym koll på hojåka (även han bakpå vad det nu spelar för roll...) de ville inte gärna ha böter

Månadens sämsta bortförklaring, eller dummaste

Utan hjälm spelar ju inte så stor roll när två

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Teo skrev:Killen som körde har grym koll på hojåka (även han bakpå vad det nu spelar för roll...) de ville inte gärna ha böter
Chronic skrev:Jag tror inte snuten känner igen alla människor, inte ens i V-ås.
bmwjohan skrev:men om snuten har reggnummer och dom körde utan hjälm så är det ju bara för snuten att hävda att han såg vem det var som körde även om han inte gjorde det. sånt ljuger ju alltid snutarna om i rätten.
sandstream skrev:
Månadens sämsta hjälm spelar ju inte två luvor
Teo skrev:Visst blir det konstigt när man citerar en del plockad ur sitt smmanhang?
Comi skrev:Det var inte trampcykeln jag syftade på.
Hoztic skrev:Mja, kruxet va att det var en tramcykel jag skrotade?![]()
Ja, speciellt om den som läser inte förstårTeo skrev:Visst blir det konstigt när man citerar en del plockad ur sitt smmanhang?
sandstream skrev:Ja, speciellt om den som läser inte förstår
"Han är grym på att köra ba, så han ba kan uiiila ba utan hjälm ba liksom och det ska grisen ba liksom skita i ba....."
sandstream skrev:Ja, speciellt om den som läser inte förstår
"Han är grym på att köra ba, så han ba kan uiiila ba utan hjälm ba liksom och det ska grisen ba liksom skita i ba....."
hehe, moppetänkande, känner igen det, nästan så at man själv tänkte så på den tiden, tyvärr.Jocke W skrev:skönt att nån tänker lite:kocko
Hjälm har man ju på sig för att inte man ska röja sen identitet, inte för att skydda.
Teo skrev:Dina jäkligt onödiga inlägg blir man bara sned på. Det Jag menar är att de antagligen skulle ha haft något hum om när de skulle befunnit sig i en situation de inte kunde hantera.
tips, läs om alla inlägg i kronologisk ordning om du vill förstå vad folk menar.![]()
HÅller med dig fullständigt.Silwer skrev:Att folk som blir jagade av snuten bara sticker om de tror sig kunna kontrollera situationen är ju rena tramset, allt tyder på motsatsen egentligen.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |