The-PatriX skrev:Föresten, varför mår du (Zana) dåligt? Du var inte vållande.
Jag mår dåligt för jag måste ta mig till jobbet. Tar 2h att åka t&r. Jobbet varar inte mer än 2h. Dvs har jag inte tjänat ett skit... Måste ändå gå upp 05:30.
Och bilen är nyinköpt. Tycker så jävla mycket om den, kunde knappt vänta tills det blev sommar så jag kunde åka med polarna utan tak...
Och för två veckor sen blev den stående en hel vecka för startmotorn gav upp... Back to the drawingboard alltså...
Och för tre månader sen gjorde flickvännen slut, sen 6år tillbaks. Och hade byggt ett hus i nästan 3år, som jag trodde vi skulle bo i. Nu gick det åt helvete, och tvingas bo hemma hos min morsa som nyligen separerat med min pappa, och lillebror... Och där är stämningen skit... Har ett pytterum med 90 - säng, och ktm´en står på en mekpall i mitten av allt...
Har "nyinköpt" hoj, och endast nyttjat den kanske 50 mil hela förra säsongen. Plus att den har stått ute i regn sen bruden lämnade mig, så aluminiumet har börjat ärja och bromsskivorna är ganska rostiga... kul.
Precis har det varit Julafton då alla som har det sämre ställt mår extra dåligt, dvs. jag m.fl...
Och snart är det nytt år, och jag vet inte om jag kommer stå utan min bil i 6 månader...
Polare som bor nere i Malaysia, vet fortfarande inte om han är oskadd.
Sömnproblem behöver vi inte ens gå in på...
Det var väl en snabbsummering på mina problem för tillfället...