Zmurfen
.
Då va det dags o lägga crossvantarna på hyllan.
Fick dom av doktorn att det va slutkört på crossbanan.
Då vart det dags att testa motard,
1.Funkar licensen som jag har nu eller behövs en ny?
2.Vad gäller vid körning på bana,körkort osv?
3.Måste cykeln va reggad??
Tacksam för svar,tips
Säljes FC 550 -03/04 Factory
Fabrikscykel från Jacky Martens
Kanonskick.
1 st uppsättning svarta did fälg 19" o 21"
Kompletta med däck,drev o skivor.
Körda 30 min.
Fick dom av doktorn att det va slutkört på crossbanan.
Då vart det dags att testa motard,
1.Funkar licensen som jag har nu eller behövs en ny?
2.Vad gäller vid körning på bana,körkort osv?
3.Måste cykeln va reggad??
Tacksam för svar,tips
Säljes FC 550 -03/04 Factory
Fabrikscykel från Jacky Martens
Kanonskick.
1 st uppsättning svarta did fälg 19" o 21"
Kompletta med däck,drev o skivor.
Körda 30 min.

