Supermoto
Racer has-been...
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- Örebro.
- Hoj
- | FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
NIX, samma chassi (oräknat fjädring) på alla!Ebbe skrev:Annan vinkel på dämparen = annan infästning på svingen..... kanske?!?!![]()
Tjafset tar man ju lätt bort om man inte vill ha det. FSc sälj inte i år... Undrar varför...Adrian_J skrev:FSe 650 = mainstream hoj
FSc 650 = En RIKTIG racer utan tjafs![]()