brännupp
snabbe-mange
fan skärp er är en hoj för dyr köp den inte då , vissa har kanske inte koll på vad hojar e värda sluta gnäll , leta annan för det gör jagKan vi bestämma att max pris för en beg sporthoj är 25000kr? oavsett årsmodell
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fan skärp er är en hoj för dyr köp den inte då , vissa har kanske inte koll på vad hojar e värda sluta gnäll , leta annan för det gör jagKan vi bestämma att max pris för en beg sporthoj är 25000kr? oavsett årsmodell
fan skärp er är en hoj för dyr köp den inte då , vissa har kanske inte koll på vad hojar e värda sluta gnäll , leta annan för det gör jag
Bättre att gnälla på dom som gnäller istället?fan skärp er är en hoj för dyr köp den inte då , vissa har kanske inte koll på vad hojar e värda sluta gnäll , leta annan för det gör jag
Jag förstår inte heller att vissa tror att de ska få så mycket för sina gamla sporthojar. Men säger som föregående att strunta i att köp dem då, säger sig själv att vill man få hojen såld så kan man inte tro att man ska få ut samma pris för hojen som det man gav när man köpte den. Visserligen sålde jag en gammal zzr600 från 1990 i början av säsongen för 19k vilket jag tycker är ett bra pris för mig som säljare på en så pass gammal hoj.
Finns ju billiga r1or också: http://www.blocket.se/angelholm/Yamaha_YZF___R1___06_22400220.htm?ca=10&w=3
Frågan är den att vad är det för fel på hojen när säljaren bara vill ha 58k?
- har personen i fråga skrivit ut fel pris och menar egentligen 85k?
- kraschad?
- import?
- svinkörd etc... :S
Om skicket så bra som det verkar så är det väl ett klipp?![]()
Allmänt faktum för dem som vill åka hoj men inte vill lägga ner en förmögenhet på hoj + försäkring är att köpa en äldre sporthoj. R1 98 var revolutionerade för sin tid och fortfarande jävligt attraktiv för ögat och känslan och ändå för en billig peng. Lägger man till att det finns sjukt många delar o dylikt för att det är en så "vanlig hoj" så har du min helhetsbild till varför jag själv skulle tänka mig skaffa en. Jag som Honda ägare kan säga dig att R1 verkar vara ganska populär då man titt som tett får höra: är det en sån där R1? Inte? En sån ninja??
Ingen tvingar dig förresten.. Låter som du har planerat att köpa nu till hösten men besviken på priserna. Lycka till.
Förstår inte hur man kan gnälla över att någon vill ha mycket betalt för en vara.
Köp den inte helt enkelt!
Det är upp till var och en att avgöra om det är ett bra köp.
fan skärp er är en hoj för dyr köp den inte då, leta annan för det gör jag
1. Så den är inte tillverkad i Japan då, eller?
2. Vad gör den till en sämre hoj? Kanske bara är lagd med kåpskador!
3. Slutkörd banhoj...ja, du jissses - du vet inte så mycket om motorcyklar.
4. SPARA MER PENGAR.
Med ditt resenumang lär du aldrig hitta en hoj till bra pris.
Om det är utanför EU import kostar det 4200:- totalt att regga in! EU Import 1200,00 är det inte värt det?
"Reggad i litauen. Servicebok?" snackat med säljaren...
annars har vi en favorit i repris:
http://sporthoj.com/annonser/?id=35049
ett skolboksexempel på någon som tar för högt pris och inte får sålt..
Hur många gånger har vi inte sett denna annons ? tror att han försökt få sålt den i över 1 år nu. Då måste man ta ut fel priseller så är det ingen som tycker om hojen
![]()
Han har även gjort en fuling och klickat i "Miltal: 2000 - 2499".
Det bör vara 2500 - 2999 eftersom den gått över 2.5k mil.
Jag är själv på jakt efter ny hoj, men tänker inte köpa nu i höst om jag inte anser att det är ett "klipp"....annars kan det lika gärna vänta till våren....
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |