ninja-mannen(c)
norrbagge
Stapp en separat mic i en tvättsvamp(korrekt svensk?) evt. teip fast en tvättsvamp/skumgummi på kameramic`en.RoLLER skrev:Jag har dock inte testat att sätta en strumpa runt. Det kan kanske göra susen och reducera brusen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Stapp en separat mic i en tvättsvamp(korrekt svensk?) evt. teip fast en tvättsvamp/skumgummi på kameramic`en.RoLLER skrev:Jag har dock inte testat att sätta en strumpa runt. Det kan kanske göra susen och reducera brusen![]()
DisqoBizkit skrev:Varför skulle dom förnedra sig genom att fuska?
Är det bara avundsjuka som spirar?
Lägger dom ner sån energi på att filma o greja, och dessutom är kända för att köra bra och fort.. vad är då meningen med att speeda upp filmer..
Avundsjuka klär er inte..
![]()
RoLLER skrev:... Vill ni se när det går fort oxå ?

RoLLER skrev:Nej. Egentligen så är den förtejpad för att folk INTE ska tro att den e fejkad. För den visar för lite.
Är det en fråga eller är du säker på det?
Vad är det som säger att dom är ofrivilliga? Det märks klart och tydligt att dom är frivillga tycker jag. Det kanske e svårt att se om man inte e van att köra bulten iofs. Så det klandrar jag dig inte för. Men det ju ju lite smådumt att säga att dom ofrivilliga när dom faktiskt är frivilliga.
Ahupps... Jag VET att det e inte e det. 1.000 SKR är en inte orimligt stor summa att slå vad om. Det har man råd att betala. Sätt emot så tittar vi på mastertape'et tillsammans med ett tidtagarur. Aiiit?
Såg bara så jävla sjukt fort ut!!!! Skulle bra gärna villja vara på plats nästa gång någon försöker slå den tiden! Försök fixa hastighetsmätaren till nästa gång RoLLER skrev:Jag la dessutom upp den långsammaste rundan vi filmade om jag ska vara ärlig.... för att jag va rädd att det skulle bli vansinniga reaktioner....
Vill ni se när det går fort oxå ?
Jas-95 skrev:Ahhh ok jag ger migSåg bara så jävla sjukt fort ut!!!! Skulle bra gärna villja vara på plats nästa gång någon försöker slå den tiden! Försök fixa hastighetsmätaren till nästa gång
Greja en Cyckeldator.
JB
RoLLER skrev:Aha.... var det du? Det visste jag inte! Tack för depå assistansen![]()
![]()
![]()
CayLe skrev:Visserligen så putsade enbart Anders (speedis) på glasen medans jag stog där och såg cool ut![]()
Tysken skrev:Javafan lägg upp den nu då! När blir det krönhoppning?
Jas-95 skrev:Ahhh ok jag ger migSåg bara så jävla sjukt fort ut!!!! Skulle bra gärna villja vara på plats nästa gång någon försöker slå den tiden! Försök fixa hastighetsmätaren till nästa gång
Greja en Cyckeldator.
JB

DanTheMan71 skrev:Tjena grabben!!
Tur att den incidenten inte hamnade på film,,då jävlar hade man fått moraltanterna efter sig i stor hop.

DanTheMan71 skrev:Faktum e att 5.12 e lite av cruising tempo.
Ok ingen här behöver tro tiden jag körde på,bryr mig liksom inte.
Förresten var det första gången jag träffade Roller o övriga grabbar som var där så va fan skulle dom mixtra med filmen ??? Fattar liksom inte.

Caffe skrev:Särskilt inte Mattias då eftersom han var snabbast innan. Han hade nog gärna fortsatt att vara überchiefen![]()

Vad menar du? Nu fattar jag ingentingRoLLER skrev:HahahaHhAhA..... Du ger dig aldrig du![]()
![]()
![]()
RoLLER skrev:Aha.... var det du som kommenterade min mätare där ?
Mattias skrev:Avdankad och bortglömd på fyra minuter och femtifem sekunder. Nu tar jag livet av mig.
heigo skrev:Ahupps... Jag VET att det e inte e det. 1.000 SKR är en inte orimligt stor summa att slå vad om. Det har man råd att betala. Sätt emot så tittar vi på mastertape'et tillsammans med ett tidtagarur. Aiiit?
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |