Slingerbulten på SUB 5!!! (FILM)

DisqoBizkit skrev:
Varför skulle dom förnedra sig genom att fuska?
Är det bara avundsjuka som spirar?
Lägger dom ner sån energi på att filma o greja, och dessutom är kända för att köra bra och fort.. vad är då meningen med att speeda upp filmer..
Avundsjuka klär er inte..
:banana

Asså.... att man ens kan tro det lixom... Huuuuuur djävla patetiskt skulle det inte vara att lägga upp en speedad film (om man inte gör det skämtsamt så det e uppenbart att den e speedad). Det e ju lägre än lägst.

Det va det sista jag trodde att folk skulle skriva efter den här tråden. Jag trodde att vi skulle bli sönder flame'ade för att det går ite fort bara.

Jag la dessutom upp den långsammaste rundan vi filmade om jag ska vara ärlig.... för att jag va rädd att det skulle bli vansinniga reaktioner....

Vill ni se när det går fort oxå ?

Last edited:
RoLLER skrev:
Nej. Egentligen så är den förtejpad för att folk INTE ska tro att den e fejkad. För den visar för lite.

Är det en fråga eller är du säker på det?

Vad är det som säger att dom är ofrivilliga? Det märks klart och tydligt att dom är frivillga tycker jag. Det kanske e svårt att se om man inte e van att köra bulten iofs. Så det klandrar jag dig inte för. Men det ju ju lite smådumt att säga att dom ofrivilliga när dom faktiskt är frivilliga.

Ahupps... Jag VET att det e inte e det. 1.000 SKR är en inte orimligt stor summa att slå vad om. Det har man råd att betala. Sätt emot så tittar vi på mastertape'et tillsammans med ett tidtagarur. Aiiit?

Ahhh ok jag ger mig :huvet Såg bara så jävla sjukt fort ut!!!! Skulle bra gärna villja vara på plats nästa gång någon försöker slå den tiden! Försök fixa hastighetsmätaren till nästa gång :tummenupp Greja en Cyckeldator.

JB

RoLLER skrev:
Jag la dessutom upp den långsammaste rundan vi filmade om jag ska vara ärlig.... för att jag va rädd att det skulle bli vansinniga reaktioner....

Vill ni se när det går fort oxå ?

Javafan lägg upp den nu då! När blir det krönhoppning?

Jas-95 skrev:
Ahhh ok jag ger mig :huvet Såg bara så jävla sjukt fort ut!!!! Skulle bra gärna villja vara på plats nästa gång någon försöker slå den tiden! Försök fixa hastighetsmätaren till nästa gång :tummenupp Greja en Cyckeldator.

JB

Det e inte fake'at nånstans mannen. Det kan du lita på. :tummenupp

EOD

Jas-95 skrev:

JB

Helskotta, jag ville ju osså tjäna en tusing.
Dantheman är The Man av bulten tills vidare.

Sanslös körning av en snubbe som verkar cool som en filbunke annars.
Trodde ju att man skulle kunna hänga med på uppvärmningsvarven men efter 4-5 kurvor så var man ju avhängd. Behövs fler livsfarliga glassbilar som kör i sin egna lilla värld på banan om man ska kunna bräcka den killen :gnissla

DanTheMan71 skrev:
Tjena grabben!!
Tur att den incidenten inte hamnade på film,,då jävlar hade man fått moraltanterna efter sig i stor hop.

Nu har de fått ett lillfinger att hugga efter iaf :D

DanTheMan71 skrev:
Faktum e att 5.12 e lite av cruising tempo.
Ok ingen här behöver tro tiden jag körde på,bryr mig liksom inte.
Förresten var det första gången jag träffade Roller o övriga grabbar som var där så va fan skulle dom mixtra med filmen ??? Fattar liksom inte.

Särskilt inte Mattias då eftersom han var snabbast innan. Han hade nog gärna fortsatt att vara überchiefen :näsblod

Avdankad och bortglömd på fyra minuter och femtifem sekunder. Nu tar jag livet av mig.

Mattias skrev:
Avdankad och bortglömd på fyra minuter och femtifem sekunder. Nu tar jag livet av mig.

Nu vill inte jag vara kompis med dig längre.... Nu vill jag vara kompis med DTM. Fast om du kör snabbare än 4:55 vill jag vara kompis med DIG igen.

Snyggt kört.
Inget jag tänker försöka matcha iaf.
Ingen av oss som kört har gjort det för att slå någon viss tid. Utan vi har kört i det tempo vi själva brukar hålla där. Ingen av oss har kört mot klockan utan roller har bara filmat några som normalt kör snabbt på bulten. Klockan är tillagd hemma vid datorn. Så direkt efter en repa så har man bara känslan om det har flytit på under körningen...

Och tycker ni att Dantheman kör riskabelt och fult skulle ni sett killen på duccen som vi kom ikapp när vi körde första repan. Har en kille på framför mig och vi håller bra tempa. Vi kommer ikapp en ducce (röd) som blir omkörd av killen framför. Duccen ökar och börjar jaga. Jag ligger bakom duccen.
Vi kommer ikapp en cheva pickis i en högerkurva. Finns inget annat att göra än att bromsa in och vänta på tillfälle... Men duccen drar om. Ingen sikt alls. Chevan nitar för att släppa förbi. Har det kommit mötande där så har det blivit mos. Duccen kör fruktansvärt brett... Jag skulle kunnat kört om han precis när jag önskar.. men vågar inte.. Han lånar friskt i varje kurva. Trots att han kör långsammare än vi andra (som ej lånar) gör. DEN killen borde skaffa en LOTT!!
Forsätter han åka på det sättet så kommer det sluta illa...

heigo skrev:
Ahupps... Jag VET att det e inte e det. 1.000 SKR är en inte orimligt stor summa att slå vad om. Det har man råd att betala. Sätt emot så tittar vi på mastertape'et tillsammans med ett tidtagarur. Aiiit?

Jag sätter också en tusenlapp.. Jas-95 nu kan du tjäna 2000:- Sugen?[/QUOTE]

Kan lägger också in 1000kr. ska du inte sätta emot?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph