Slängde kolfibergixxern och köpte ny hoj!!

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Kom precis hem från vansinnesfärden. Detta var annat än min fd. 750 :yoparty. Hojen i fråga är en ZX-10R -04. Handpenning är lagt och jag ska hämta hojen på Lördag, börjar redan bli rastlös :). Slänger upp en liten bild :banana

Bifogat

• 5551278088.jpg
    5551278088.jpg
    104.3 KB · Visningar: 872
Trevligt. Det är gott mos i literhojar :yoparty

En fråga, vart slängde du hojen? Tror du den ligger kvar om jag är snabb :) ?

Wesslan skrev:
2114879 Trevligt. Det är gott mos i literhojar :yoparty

En fråga, vart slängde du hojen? Tror du den ligger kvar om jag är snabb :) ?

Hehe, jag slängde den på Snigel här på SH. I gengäld slängde han tillbaka lite pengar som tack :hihi.

Pinky skrev:
2114881 Hehe, jag slängde den på Snigel här på SH. I gengäld slängde han tillbaka lite pengar som tack :hihi.

Där ser man, har hört detta förekommer på fler håll i Sverige, man slänger hoj på någon och dom kastar pengar tillbaka :)
Men man får gratinera er båda.

Själv så fick jag en skön smäll i ansiktet när dom ringer från Prostreet idag och informerar om man min gaffel måste bytas, och jag som bara ville ha en ny packbox :(
Dock löste det sig ganska fint då de hade en beggad liggandes hemma, den hade till och med öhlinsfjädrar :)

Dr Gixxer skrev:
2114958 He he joooorrrrå så får man visst göra, har gjort lika själv, och ångrar det INTE :yoparty

Körde min -06:a i fredags för första gången, säjer bara *FUCK* vad den går, mycket rolig cykel :tummenupp

Men nu måste du byta nick... :)

Niklasinorr skrev:
2114962 Körde min -06:a i fredags för första gången, säjer bara *FUCK* vad den går, mycket rolig cykel :tummenupp
Hoppas vi träffas på Midlanda i år så ska du få se vad en gammal Suzuki 05 går för mot din 06:a :tungan :D

Gratulerar, tur att det inte blev den nya 10:an som är så ful,klumpig,sämst,grotesk,nervös i styrningen,ser ut som en vfr 800 bakifrån,men den var bäst i bikes bantest :3freak som sagt så är 04-05 av 10R mycke snyggare, gratulerar :yoparty

Dr Gixxer skrev:
2114958 He he joooorrrrå så får man visst göra, har gjort lika själv, och ångrar det INTE :yoparty

Klart du ångrar dig!
Tillfällig sinnesförvirring...

Ingen mening att byta nick, du kommer att falla tillbaka till en Gixxer "gguaaranterat"

:tummenupp

WestW skrev:
2115371 Avundsjuk på oss med Suzuki :tungan ;)

Näjdå, jag har vissa hojfavvisar.

Kawasaki ZX-10R
Suzuki GSX1000R
Honda CBR1000RR
Yamaha YZF R1
Aprilia RSV1000 Factory

:banana :banana :banana :banana :banana

Men vilken hoj man gillar och vad man tycker är fullkomligt subjektivt. Avundsjuk, nejdå, jag åker den hojen jag gillar och du åker den hojen du gillar. :pannkyss

Pinky skrev:
2114867 Kom precis hem från vansinnesfärden. Detta var annat än min fd. 750 :yoparty. Hojen i fråga är en ZX-10R -04. Handpenning är lagt och jag ska hämta hojen på Lördag, börjar redan bli rastlös :). Slänger upp en liten bild :banana

Var slängde du Sukkan....åker gärna å plockar upp den! :hihi

Pinky skrev:
2114867 Kom precis hem från vansinnesfärden. Detta var annat än min fd. 750 :yoparty. Hojen i fråga är en ZX-10R -04. Handpenning är lagt och jag ska hämta hojen på Lördag, börjar redan bli rastlös :). Slänger upp en liten bild :banana
Måste vara ett nerbyte från gixxer kawa :arsele

Fy fan. Hädare!

Jävlar va fin den var. Får du lägre premie än 750n nu eller? Det måste du få!

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back