Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Köp ett nytt original, inte värt besväret att klippa och klistra ett eget.

Tyvärr var det sprött, föll nästan i bitar. Men det är av bra kvalitet känns det som. Det känns liksom inte som vanligt skumgummi!! Det är därför jag undrar vart man kan köpa bara en liten bit.
Kan du lägga upp en bild på luftfiltret, så kan du nog få tipps på vad/var du ska köpa? Inte riktigt samma material som skummgummi i hobbyaffären skulle jag tro. Däremot kanske du kan köpa ett luftfilter till valfri cross t.ex, och ta den bit du vill ha från ett sånt. Det är ju iaf. gjort för att filtrera luft, och tål olja. Men som sagt, upp me en bild om du kan![]()
Tack, men det står cross och Enduro, det var därför jag inte trodde att de skulle vara ok till min. Sen är min lite speciell då den är så gammal (-78) så den tillhör inte "de vanligaste hojarna" längre![]()
Tack, men det står cross och Enduro, det var därför jag inte trodde att de skulle vara ok till min. Sen är min lite speciell då den är så gammal (-78) så den tillhör inte "de vanligaste hojarna" längre![]()
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |