Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Köp ett nytt original, inte värt besväret att klippa och klistra ett eget.
Tyvärr var det sprött, föll nästan i bitar. Men det är av bra kvalitet känns det som. Det känns liksom inte som vanligt skumgummi!! Det är därför jag undrar vart man kan köpa bara en liten bit.
Kan du lägga upp en bild på luftfiltret, så kan du nog få tipps på vad/var du ska köpa? Inte riktigt samma material som skummgummi i hobbyaffären skulle jag tro. Däremot kanske du kan köpa ett luftfilter till valfri cross t.ex, och ta den bit du vill ha från ett sånt. Det är ju iaf. gjort för att filtrera luft, och tål olja. Men som sagt, upp me en bild om du kan![]()
Tack, men det står cross och Enduro, det var därför jag inte trodde att de skulle vara ok till min. Sen är min lite speciell då den är så gammal (-78) så den tillhör inte "de vanligaste hojarna" längre![]()
Tack, men det står cross och Enduro, det var därför jag inte trodde att de skulle vara ok till min. Sen är min lite speciell då den är så gammal (-78) så den tillhör inte "de vanligaste hojarna" längre![]()
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |