Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför kan jag inte se vilken baklykta som TS menar?Tja
Jag tänkte kanske köpa denna för en slimmare look på hojen men lite osäker hur stor chansen är att man får nedslag på det.
Blinker funktionen tänkte jag inte använda så det är bara röd ljus som kommer användas.
...så för mig flashar bilden till snabbt och täcks sen av en inloggningsruta som jag inte kan klicka bort.
Väldigt dyr för att vara från AliExpress , måste ju gå att hitta en E-märkt i Sverige hos nån e-handel för samma prisOrdet ”denna” en länk till AliExpress, kolla där. Verkar dock som att man måste ha konto där för att se den dock så för mig flashar bilden till snabbt och täcks sen av en inloggningsruta som jag inte kan klicka bort.
View attachment 519934
Jag läser första recensionen, Citat:Tja
Jag tänkte kanske köpa denna för en slimmare look på hojen men lite osäker hur stor chansen är att man får nedslag på det.
Blinker funktionen tänkte jag inte använda så det är bara röd ljus som kommer användas.
Det korrekta är:Fast helfordonsgodkännandet började väl inte gälla hojar förrän mitten 2004?
Frugans Ducce är en tidig 04, den går att besikta med buller-rör. Brukar få kommentaren att "Tur att den inte är senare, då hade det varit andra regler."
Besiktar min xr650 (2000) med buller, crossdäck, utan backspeglar utan problem.
Fast helfordonsgodkännandet började väl inte gälla hojar förrän mitten 2004?
Frugans Ducce är en tidig 04, den går att besikta med buller-rör. Brukar få kommentaren att "Tur att den inte är senare, då hade det varit andra regler."
Besiktar min xr650 (2000) med buller, crossdäck, utan backspeglar utan problem.
1. Kompetensen på besiktningstationer är mycket låg.
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|