Undrar hur det gick? Karln jobbar väl kvar på gamla jobbet med lägre lön.Detta var nog det vettigaste du skrivit sen jag reggade mig här.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Undrar hur det gick? Karln jobbar väl kvar på gamla jobbet med lägre lön.Detta var nog det vettigaste du skrivit sen jag reggade mig här.![]()
Imbillar mig dessuom att det bara blir jobbigare för chefen om en av säger upp oss, han sitter och grubblar och funderar på hur han skall placera den som är kvar, och sen kommer han nästa dag och säger upp sig med =)
Håller er uppdaterade.. Vi bokade in möte nu i mitten på nästa vecka skall vi träffas, dock med en liten sken manöver om att det hela handlar om något annt.
Valmers skrev ju att vi inte skulle gå in båda 2 osv. Men ingen av oss vill ju liksom vara den som går in sist. Dessuom vill vi ju dra sammtidigt inte en av oss jobba kvar en dag extra. Vi jobbar i team och säger upp oss i team =) kan ju inte vara så farligt?
Imbillar mig dessuom att det bara blir jobbigare för chefen om en av säger upp oss, han sitter och grubblar och funderar på hur han skall placera den som är kvar, och sen kommer han nästa dag och säger upp sig med =)
Tackar dock för tipsen
Tackar för tipsen och gör tvärt emot?Håller er uppdaterade.. Vi bokade in möte nu i mitten på nästa vecka skall vi träffas, dock med en liten sken manöver om att det hela handlar om något annt.
Valmers skrev ju att vi inte skulle gå in båda 2 osv. Men ingen av oss vill ju liksom vara den som går in sist. Dessuom vill vi ju dra sammtidigt inte en av oss jobba kvar en dag extra. Vi jobbar i team och säger upp oss i team =) kan ju inte vara så farligt?
Tackar dock för tipsen
III. Tjejer som kissar tillsammans har jag inte sett sen plugget.
eller är det jag som varit på regnbågsklubb?![]()
Nu mår jag riktigt kasst, om det var läskigt innan, så är det ju inte bättre nu ...
onsdag är sista dagen för uppsägning, annars går det ej ihop har ju redan skrivit på det nya jobbet.
och nu är hela mitt upplägger är söndersågat, så får jag verkligen ta mig en funderare på någon ny idé 3 dagar på mig.. ledig mån tisdag..
Nu mår jag riktigt kasst, om det var läskigt innan, så är det ju inte bättre nu ...
onsdag är sista dagen för uppsägning, annars går det ej ihop har ju redan skrivit på det nya jobbet.
och nu är hela mitt upplägger är söndersågat, så får jag verkligen ta mig en funderare på någon ny idé 3 dagar på mig.. ledig mån tisdag..
Men för fan, du har ju för fan en detaljerad instruktion i inlägget ovan. Dessutom är jag cirka 100 år gammal enligt Hagster, så viss erfarenhet har jag.
Om det är krångligt att komma ihåg får du väl skriva ut inlägget och beta av punkt för punkt när du slagit ned röven hos hövdingen.
Han pratar i nattmössan, du hamnar inte i något klister så länge du inte stjäl företagshemligheter och lämnar till en konkurrent. Har företaget patenterade produkter som ditt nya företag gör intrång på hamnar företaget i klistret, inte du.Så där då var det klart =)
Gick in själv idag med papperna klara. Chefen förstod helt och hållet, men så är det ju inte han som är VD heller =) Han blev dock inte lycklig över att det var en konkurrent. Han sa, tänk på att vi har företagshemligheter här och om de börjar använda sig utav våra metoder, så hamnar du i klistret när vi börjar processa. Lät lite läskigt, men får försöka passa mig för vad jag säger och lär ut. Jobbar förövrigt med en special firma som gör vissa saker.
Ps: tackar för pressen från bla. Valmers så det blev rätt väg tillslut =)
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |