Skriva teori för A1 NERVÖÖÖSSS!

Det är lungan... Ta det lungt och utnyttja tiden väll. Lycka till :tummenupp

nomolas skrev:
Ska skriva upp idag 10.15 :) nervöös som f*n! :4skrika

Det är bara bra. Då är du vaken när du skriver provet. Det släpper lite när man börjar skriva också...

Om du vill ha mitt bästa tips: Sitt inte och fnula med varje fråga utan gå hellre igenom testet rätt på, som man gör på körskolan, utan att tänka för mycket på varje fråga. Därefter går du igenom allt en gång till från början - lugnt och sansat.

Lycka till! Det går säkert bra!

Superhärligt!!!

Jag kom dit och var skitnervös, så jag börja med att knäppa kort och skriva namnteckning. Sen ropade hon in alla i salen där man skulle skriva. Började med första och fortsatte, markerade några frågor som jag tyckte såg luriga ut. Sen när jag hade skrivit färdigt och skulle gå tillbaka och titta på dom markerade frågorna så var de tinte så några jag hade markerat ca 25 st :huvet då blev jag stressad med tanke på att det var bara 10 min kvar. Men tog det lungt som många har tipsat. När jag trök på slutknappen vågade jag knappt titta. Men det gick förvånansvärt bra tycker jag. :)

//En jätteglad Gävlebo! :)

Grattis på dig! :tomten :tuttar
Fan va skönt de måste kännas? Kommer själv ihåg när jag skrev A1 teori, såååå jäkla nöjd ja kände mig!

Har du fått nån tid för uppkörning?

Grattis. Men visst. Det är fan hur jäkla lätt som helst. Förstår inte hur man kan kugga på teorin faktiskt...

:tummenupp

gjorde teorin igår och jag klarade det också de va inte så svårt som jag trodde :) har uppkörning 4maj så jag har hela april att träna :banana

/David

McFille skrev:
Grattis på dig! :tomten :tuttar
Fan va skönt de måste kännas? Kommer själv ihåg när jag skrev A1 teori, såååå jäkla nöjd ja kände mig!

Har du fått nån tid för uppkörning?

Vägverket kommer dra igång med uppkörningar i mitten på maj och man kan inte boka änn :( men får väll övningskörs så länge :banana

hållundan skrev:
Grattis. Men visst. Det är fan hur jäkla lätt som helst. Förstår inte hur man kan kugga på teorin faktiskt...

:tummenupp

Hållundan jag kuggade på MC-terorin 2 gånger.
Fast jag kör bättre ;)

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...