Skriv-vad-du-vill-tråden

God morgon allihopa :krama
Nu på morgonen blev det en ny garagtouring (startade hojen och körde runt lite i garaget) :rofl
Hon startade kvickt och brummade så ljuvligt :hihi
 
Hej på er nyss hemkommen från en Thailands resa tur man kört lite hoj så känns det inte lika förjävligt att det är ett par månader kvar tills man får komma ut med hojen. men först mc mässan :banana
God fortsättning på er
 
Gomorron gomorron!
Dom "nya" tändhattarna har trillat in och ett gäng oringar ligger och väntar på yamahacenter. I helgen ska det skruvas vidare på skrothojen :banana
 
Funderingar man har:
-Ska jag köpa den lägenheten jag och tjejen kikade på?
-Ska jag serva hojen, byta däck och beställa lite lull-lull redan nu eller ska jag vänta till våren?
-Ska jag jobba mer för att tjäna mer pengar eller ska jag hålla nere på utgifterna då tid redan är en bristvara?
-Hur ska jag tjäna mer pengar så jag kan göra det jag älskar oftare?
-Varför sitter min arbetskollega bredvid mig utan att hjälpa mig?
-Hur ska jag klara helgen i stugan utan att behöva ta av sparpengarna?
-Etc
 
Funderingar man har:
-Ska jag serva hojen, byta däck och beställa lite lull-lull redan nu eller ska jag vänta till våren?
-Ska jag jobba mer för att tjäna mer pengar eller ska jag hålla nere på utgifterna då tid redan är en bristvara?
-Hur ska jag tjäna mer pengar så jag kan göra det jag älskar oftare?
-Hur ska jag klara helgen i stugan utan att behöva ta av sparpengarna?
-Etc
det är bara att beställa nu så du kan lägga pengar på soppa och fika i sommar istället:D
 
:brinnerup snart helg och jag har inte fått mitt paket, med godis till hojen som jag hoppats få mecka med i helgen OTÅLIG
Meeen trevlig helg på er:krama
 
Jag skulle vilja ha en gammal bågstrålelampa från andra världskriget, dom kunde lysa upp plan på ett par tusen meter, då borde bilister veta att du är på väg. Generatorn kan jag dra på en vagn efter hojen :rofl
 
Äntligen fredag! :banana Och när dimman lättar efter helgen kommer det dessutom vara februari och vi är ytterligare en månad närmare våren :):)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top