Skriv-vad-du-vill-tråden

Fifasen, ryggen är helt trasig men det var det värt. Hojen har varit i delar i ett par månader pga förknasarrenovering och ett läckande kylsystem, men nu har jag skruvat ihop skrothojen igen. Efter lite protester startade fanskapet, och jäklar vad härligt det var att höra motorljudet igen! :banana

Hoppas vädret blir bra i morgon för då ska det ut och åkas :crash

Ja har man helårsförsäkring är det bara ut å åka
Jag håller på att köra in nya hojen så det passar
bra med allt gruset då blir det inkörningstempo

Last edited:
Godkänd besiktning, en "längre genväg" hem och årets första hojhälsning. Säsongen är invigt! :banana

Rullade förbi ett busslass med raketer förut idag när jag klöv ved på bakgården påväg utåt. Sitter med foten stampandes i golvet vändandes på morgondagen. :kär

Haha! Bestämt mej för att ta en roadtrip i midsommar! Ska ner till landet i Jönköping och hjälpa till att bygga om ett tak (om jag får ledigt då vill säga). Killen ska inte med = hoj ner såklart! Meeeeeen varför åka raka vägen ner när man kan ta sej en omväg på ett par nätter! :banana
Presenterade iden för killen. Hans reaktion? *stora ögon* "Det ska du absolut inte! Det finns galna människor i skogarna!"
Han är lite hönsig av sej... :bubbelplast
Fick lova campingplatser med mycket folk för att han skulle gå med på det och då började han tillochmed googla efter fina vägar jag skulle kunna köra. :D

Härligt väder idag i hufvudstaden och jag har varit ledig, passat på att göra massa ärenden och rastat hojen som nu är fixat efter lite marksyning under vintern. Nu är det bara nya svålar som ska på, byta burken och besiktigas innan maj.

Haha! Bestämt mej för att ta en roadtrip i midsommar! Ska ner till landet i Jönköping och hjälpa till att bygga om ett tak (om jag får ledigt då vill säga). Killen ska inte med = hoj ner såklart! Meeeeeen varför åka raka vägen ner när man kan ta sej en omväg på ett par nätter! :banana
Presenterade iden för killen. Hans reaktion? *stora ögon* "Det ska du absolut inte! Det finns galna människor i skogarna!"
Han är lite hönsig av sej... :bubbelplast
Fick lova campingplatser med mycket folk för att han skulle gå med på det och då började han tillochmed googla efter fina vägar jag skulle kunna köra. :D
Gjorde lite roadtrip för ett par år sedan i Sverige men lyxade till med vandrarhem så man slipper släpa på så mycket. En väska där bak med kallingar, kamera, öl och tandborste. Rekommenderas starkt.

Jobbat sent hela veckan och bara suttit och väntat på att få köra båge i helgen. Tittar in på internet och inser att det skall bli snö i helgen. Skiter nog i det här och går i ide igen. :död:3freak

I dag blir det solförmörkelse och molnen hänger tungt över staden, blä, vill se ju :(

Yes, man kunde se i alla fall :rofl

Last edited:
Mer snö?!?! Men för i... jag som planerar att köra upp Bettan från Skåne i helgen! Jag känner mig krEnGt! :mad: :censored

Det vädret pysslar med just nu är definitivt tegelstenstilldragande beteende. Dags att hänga ut en arg lapp på dörren :D

Så var hojen äntligen uppkörd från Skåne och i tryggt förvar parkerad på Stockholms gator. :banana:banana

Bifogat

• IMG_20150406_211104.jpg
    IMG_20150406_211104.jpg
    993.5 KB · Visningar: 48
Äntligen så är man ute på vägarna och slingrar igen :-)
Efter lite meckande samt ett och annat förstärkningsord så startade bettan. Jag é nöjd :banana

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman