Skriv-vad-du-vill-tråden

Fnissa ? !!? ,,,Rökt nått ? Eller ?
Ja vafan...
såklart...

På jobbet fast jag inte ska jobba idag... (iofs måste scheman för nästa kvartal ut så man lär ju fixa klart det innan jul o sånt skit)

Så nått fel är det ju såklart...
:tungan
:glömdet
:yoparty

Förresten... är det bra att man efter nästan ett års frånvaro från SH fortfarande kommer ihåg kommandon för
:banana
:yoparty
:glömdet
:död

:skadad
 
Last edited:
Nu är det 15 minuter till jag börjar min Julledighet, är åter på jobbet den 7:e januari. :hihi
Sååååå skönt det skall bli att slippa ha en massa användare hängandes som klasar i telefon och på mig :rofl
 
Ja användare kan man vara utan!! Själv gick jag på julledigt i går och sitter nu i Playa de las Americas på Teneriffa. Har bokat en Yamaha FZ-6 hela fredagen så det blir en tur upp mot Tede. Då får man sin Pappa-tid
 
Tackar! Blev en kanontur på 7 timmar. Var ute på val och delfinsafari idag och det blev en höjdare med både Pilot-valar och delfiner! Ska lägga upp bilderna från kameran på allt när jag kommer hem på mitt imgur-konto.
 
Ibland är det allt bra skoj att ha en gammal hoj.

Igår skulle jag försöka mig på att byta den där gummiprylen som håller fast förgasaren i motorn för på verkstan hade dom sagt att den hade spruckit. Inga problem, bara att plocka loss tank, luftburk och förgasare. Relativt simpelt.

Misären startade direkt.

När jag stängde av bensinkranen så lät det lite konstigt. Aja, säkert bara lite skit, tänkte jag. Sen när jag lyfte av tanken märkte jag att det rann bensin från själva vredet på bensinkranen. Helvete! Tankjäveln var ju helt full och jag hade ingen dunk stor nog att hälla över allt i! Fick bli raketfart till biltema för att införskaffa en bensindunk och lite slang.

Väl tillbaka i garaget och katastrofen avvärjd så fortsatte jag med plocka bort luftburken och tändhattarna tillsammans med tändspolarna, vilket är ett skitenkelt jobb. Jahapp... En jävla tändhatt sprack. :huvet Hur fan gick det till? Nu började jag bli smått trött på hela hojen.

Nästa steg var förgasarna, och det var helvete vad hårt dom satt. Det hade varit lättare att flytta ett helt berg med en bättre begagnad plastsked från en halvsunkig korvmoj i stadens mer tveksamma kvarter. En hel timma tog det att få loss skiten. Men till slut fick jag loss fanskapen och kunde äntligen byta den trasiga delen.

Den trasiga delen var inte trasig. :huvet

Den var smutsig, men i helt ok skick så jag vet inte vad killarna på verkstan yrade om. :mad:

Mitt nyårslöfte är nu att skaffa en ny tändhatt, en ny oring till bensinkranen och en helt ny jädra hoj för nu är jag trött på skrothögen! Gott nytt år på er alla glada hojmuppar! :banana

Ps, ingen som vill köpa en gammal R1a? Jag har hört att den är rejält pålitlig :crash
 
Ibland är det allt bra skoj att ha en gammal hoj.

Igår skulle jag försöka mig på att byta den där gummiprylen som håller fast förgasaren i motorn för på verkstan hade dom sagt att den hade spruckit. Inga problem, bara att plocka loss tank, luftburk och förgasare. Relativt simpelt.

Misären startade direkt.

När jag stängde av bensinkranen så lät det lite konstigt. Aja, säkert bara lite skit, tänkte jag. Sen när jag lyfte av tanken märkte jag att det rann bensin från själva vredet på bensinkranen. Helvete! Tankjäveln var ju helt full och jag hade ingen dunk stor nog att hälla över allt i! Fick bli raketfart till biltema för att införskaffa en bensindunk och lite slang.

Väl tillbaka i garaget och katastrofen avvärjd så fortsatte jag med plocka bort luftburken och tändhattarna tillsammans med tändspolarna, vilket är ett skitenkelt jobb. Jahapp... En jävla tändhatt sprack. :huvet Hur fan gick det till? Nu började jag bli smått trött på hela hojen.

Nästa steg var förgasarna, och det var helvete vad hårt dom satt. Det hade varit lättare att flytta ett helt berg med en bättre begagnad plastsked från en halvsunkig korvmoj i stadens mer tveksamma kvarter. En hel timma tog det att få loss skiten. Men till slut fick jag loss fanskapen och kunde äntligen byta den trasiga delen.

Den trasiga delen var inte trasig. :huvet

Den var smutsig, men i helt ok skick så jag vet inte vad killarna på verkstan yrade om. :mad:

Mitt nyårslöfte är nu att skaffa en ny tändhatt, en ny oring till bensinkranen och en helt ny jädra hoj för nu är jag trött på skrothögen! Gott nytt år på er alla glada hojmuppar! :banana

Ps, ingen som vill köpa en gammal R1a? Jag har hört att den är rejält pålitlig :crash
Jag tar den för en femhundring, skickar du med en platta bärs också eru bussig? :)
 
*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back
Top