Skriv-vad-du-vill-tråden

För mig blev det en Citodon-morgon, dum nog så tog jag hojen men hade tur att inget hände.
Den här dagen kommer gå lååååångsamt :död
Morning btw
 
Jobbarpolaren verkar ha klarat sig vettigt .... pajj på nått ben å axel , men troligen inget jätteallvarligt , gips å värktabletter kommer nog kirra biffen :tummenupp

puh .... såg rätt otäckt ut när jag körde förbi i morse ... tydligen hojjen under bilen å han över , fick tag i takräcket när han flög över och på så sätt klarat sig bättre
 
Gooood Måndag på er! Hoppas ni haft en fantastisk helg.. Stockholm bjuder på ännu en dag med lätt fuktigtväder
 
Morning allihopa
Har fått tillbaka min plats i garaget på jobbet,
ett annat företag har köpt upp huset och den som är garage-ansvarig är själv MC-åkare :tummenupp
Så nu blir det Garage-touring i vinter :D
 
Tjenixen på er. Fortfarande fast i solträsket:rolleyes: Men snart så är man hemma igen. Hoppas det blir några fler dagars hojåkande innan man får ställa in bettan :Bugar
 
I går var jag ute med min Gudson då han fyllde 18, vi hade mycket roligt.
Och i kväll blir det middag med vänner hemma, enda smolket i bägaren är att jag måste jobba på söndag,
men men...
 
Förra veckan var bland den bästa jag har haft på 5½ år,
och det underbara att det verkar spilla över till den här åxo :rofl

BW

PS: Köpte mig en GoPro4 i fredags :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top