Skriv-vad-du-vill-tråden

Fan vad härligt med måndag. Väck mig lagom till våren för jag har lust att bara krypa ner i garaget och gå i ide tillsammans med hojen.
 
Körde en Garagetouring i morse, skönt att starta upp hojen och köra runt lite.
Tog ut den på gården så att den fick stå igång i 5 min, folket på busshållplatsen tittade lite konstigt :hihi
 
Gomorron gomorron. Ibland blir man allt glad. Jag hittade ett gäng begagnade insugsgummin till skrothojen för en femhundring på ebay i fredags och idag finns dom att hämta på posten. Det gick snabbt! Å andra sidan, det är kanske bara ett kuvert med en näve gummisnoddar som ligger och väntar på mig. :banana
 
mornin morning. får ju värsta abstinensen när man är på varmare breddgrader solen skiner HELA tiden och en massa hojar typ.... jaja "skotrar" piper fram. Har faktiskt sett EN MC inte illa....

Ha en riktigt bra dag i dag. En dag närmre ljuset.... Kram på er:krama
 
Morning, idag är det fredagsmyyyyyys :rofl

PS: Var och handlade och såg att Monster har gett Rossi en egen Energidryck,
så självklart var jag tvungen att köpa en :hihi
 
Last edited:
Morning, attans vad halt det var ute. Märkte det när jag gick till jobbet nu på morgonen.
Höll nästan på att gå omkull :rolleyes:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top