Skriv-vad-du-vill-tråden

Jag brukar sköta mig trafiken, men inte idag. Har aldrig känt mig så busig som nu på morgonen.
Bara glad att det inte fanns några poliser ute :rofl

Morning BTW
 
God morgon på er :-)
hrm hrm hade en go tur genom trafikträsket tills jag höll på att köra rakt in i en MC polis som gav mig onda ögat :7peta :gnissla
Klart dålig stil att korka igen givna luckor att kryssa sig igenom :rolleyes:
 
Goood dagens härligt väder, blev en liten runda igår men det blir ju mörkt så himla fort nu:crash
 
Last edited:
I går tänkte jag åka och handla, såg det underbara vädret och tänkte: Varför åka till den närmaste butiken?
Så jag åkte till Tyresö, sedan tänkte jag åka hem via Vega, men väl där så blev det vänster i stället och Bulten.
Se vad som kan hända när man är ute på Hoj :hihi
 
Jaha så vart det måndag....... feber hela helgen som avslutades med ett skit val....... Tur man åker till Assen och ska kolla på BSB i helgen:banana:banana:banana något roligt att se framemot
 
Jaha så vart det måndag....... feber hela helgen som avslutades med ett skit val....... Tur man åker till Assen och ska kolla på BSB i helgen:banana:banana:banana något roligt att se framemot

ohh det blir säkert kanonkul!!! ja då får du lite plåster på såren garanterat:tummenupp:tummenupp

- - - Updated - - -

Go morron på er alla :krama Sol sol sol en underbar höst :fyllisar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top