Skriv-vad-du-vill-tråden

Satans, glömde mina vanliga glasögon och jag måste köra ner till Sigtuna, ingen tid att hämta dem. Så nu får jag springa runt på jobbet utan, eller med mina slipade solglasögon, pest eller kolera :(
 
Gomorron alla. Jäklar vad trafiken hade möglat ihop på södra sidan idag. Kan inte folk stanna hemma med sina plåtlådor istället? :D
 
Gomorron alla. Jäklar vad trafiken hade möglat ihop på södra sidan idag. Kan inte folk stanna hemma med sina plåtlådor istället? :D

Japp fantastiskt igenkorkat idag. SÅÅÅÅÅÅ skönt att köra hoj till jobbet. :banana
Men ett par fingrar på bromsen skadar inte. Många vingelpellar där ute:gnissla

- - - Updated - - -

God morgon förrästen allesammans :krama
 
Nice one Happy, håller med.
God morgon, norr om stan flöt det enormt bra, fram och tillbaka från Sigtuna + jobb = 2.5 h
 
Last edited:
Snart onsdagskörning som gäller.. Bara nån timme kvar sen smitar jag från jobbet och drar på mig stället och drar ut å gasar lite:yoparty
Vi ses väl på Donken senare:hihi
 
Sulle verkligen vilja åka med, men efter den här djävla dagen så skall jag åka hem, ta en STOR Wirre och sedan är det sängen som gäller. 2 tekniker sjuka, en bortrest och kommer inte förrän i morgon. Var tvungen att åka till Sigtuna = -2,5h sedan efter lunch lägger telefonin av. Skulle nog vara en trafikfara om jag gav mig ut på vägen, troligen skulle jag sparka omkull en Taxi :hihi
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top