Skriv-vad-du-vill-tråden

Satans, glömde mina vanliga glasögon och jag måste köra ner till Sigtuna, ingen tid att hämta dem. Så nu får jag springa runt på jobbet utan, eller med mina slipade solglasögon, pest eller kolera :(

Gomorron alla. Jäklar vad trafiken hade möglat ihop på södra sidan idag. Kan inte folk stanna hemma med sina plåtlådor istället? :D

Gomorron alla. Jäklar vad trafiken hade möglat ihop på södra sidan idag. Kan inte folk stanna hemma med sina plåtlådor istället? :D

Japp fantastiskt igenkorkat idag. SÅÅÅÅÅÅ skönt att köra hoj till jobbet. :banana
Men ett par fingrar på bromsen skadar inte. Många vingelpellar där ute:gnissla

- - - Updated - - -

God morgon förrästen allesammans :krama

Nice one Happy, håller med.
God morgon, norr om stan flöt det enormt bra, fram och tillbaka från Sigtuna + jobb = 2.5 h

Last edited:
Snart onsdagskörning som gäller.. Bara nån timme kvar sen smitar jag från jobbet och drar på mig stället och drar ut å gasar lite:yoparty
Vi ses väl på Donken senare:hihi

Sulle verkligen vilja åka med, men efter den här djävla dagen så skall jag åka hem, ta en STOR Wirre och sedan är det sängen som gäller. 2 tekniker sjuka, en bortrest och kommer inte förrän i morgon. Var tvungen att åka till Sigtuna = -2,5h sedan efter lunch lägger telefonin av. Skulle nog vara en trafikfara om jag gav mig ut på vägen, troligen skulle jag sparka omkull en Taxi :hihi

Last edited:
Nyheter
Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Eldrivna Honda WN7

Honda WN7 Honda har pres...

Stark Varg EX, en smygande ninja!

Nu har jag och Varg EX hunn...

BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...