Skriv-vad-du-vill-tråden

I morse ringde det klockan 07:15, och jag tänkte (vemfanringersåhärtidigtpåenlördagsmorgon).
Det visade sig att det var en god vän till mig som hade blivit sjuk, men som behövde få ner sponsordekaler och en sponsorcheck till en förare. Min vän frågade om jag hade något planerat för dagen, jag svarade: Bara tvätten.
Nu kom det svåra, köra ner och få en chans att titta på SM-finalen i STCC, eller stanna hemma och tvätta, hmmm...

Så nu är jag nere på Mantorp och det är hur kul som helst :rofl
Ha det gott allihopa.

PS: Nu är jag hemma igen, tog en del bilder och denna blev ganska bra,
stora högerkurvan efter starten!
 

Bifogat

  • IMAG0189.jpg
    IMAG0189.jpg
    27.7 KB · Visningar: 46
Last edited:
Go morron allesammans. 3 grader..... bara att dra på sig lovikavantarna och ge sig ut på vägen. Kör försiktigt vänner
 
morgon! Kallt och regnigt Dags att bygga en ark snart känns det som, hoppas verkligen helgen blir så fin som dom sagt så man får köra lite i fint väder
 
Blött blötare blötast.... hur ska det här sluta..... men kul att köra ändå inte så kallt den här morgonen
 
Goood morgon på er härligt med sooool skönt när man ska hämta hojen efter service, ikväll blir det även höst tvätt innan stundande nattningen..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top