Skriv-vad-du-vill-tråden

Bättre sent än aldrig :tungan men den är helt ok att ha här i tråden. Bara så du vet :tummenupp
 
Blir nog faen en lite runda ikväll .... börjar bli ont om dagar med uppehåll och över +10 numera :) ... till helgen åker den in på förvaring (tror jag)
 
Fasen vad kallt det var idag då. Det är nog snart dags att ställa undan hjälmen och plocka fram verktygslådan istället.
 
Vilken helg strålande sooool sprang lidingöloppet på lördagen och igår blev det ett gäng mil på hojen:banana:banana

Avverkade oxå Lidingöloppet för 15 året i rad :-) dock inte springandes mer musikkulturellt typ.....:rolleyes:

- - - Updated - - -

Strålande morgon :banana nu börjar det bli sådär myskallt im fingrarna:crash

Morning på er :krama
 
Morning :banana fin fint väder idag. Skönt att åka hoj så man slipper skrapa rutorna på bilen eller hur Fredrik_n :)
 
Gomorron gomorron. Många färskingar ute på hoj idag känns det som. Dom vågar inte riktigt köra mellan bilar och bussar så istället pluggar dom igen trafiken. Snacka om ilandsproblem :crash
 
Gomorron gomorron. Många färskingar ute på hoj idag känns det som. Dom vågar inte riktigt köra mellan bilar och bussar så istället pluggar dom igen trafiken. Snacka om ilandsproblem :crash

Ja lite irriterande är det. Men den här morgonen var faktiskt bilisterna fantastiskt duktiga på att flytta sig.....
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top