Skriv-vad-du-vill-tråden

Goood morgon på er härlig onsdags tur igår, nu tok mycket jobb tor,fre å lör sen kanske lite åka på söndag

God morgon på er :) jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba Undrar när det tar slut!! jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba

Hej allihopa
På söndag tänkte jag åka ut till Österåkers kyrka för att lägga något rosa till Prillan, någon som vill åka med??

Morning BTW

Last edited:
Hej allihopa
På söndag tänkte jag åka ut till Österåkers kyrka fölr att lägga något rosa till Prillan, någon som vill åka med??

Morning BTW

Fin tanke men tyvärr är jag upptagen.
Såg dom små fjärilarna på lite hojar som åkte mälaren runt, Glad att se hur många som kände henne och vill bära "fjärilen" på hojen.

Fjär-ilar ?!?!

Nattfjäril vettja vad det är :crash

Btw
Nån som vet var man kan får en hydralmotor till en Jobcat ompackad? :brinnerup

Då var det dags för en nu vecka i gruvan, fullt upp inte så svårt att få dagarna att gå:brinnerup Dock blev det en lång härlig tur med hojen igår, nytt fik för min del Björn Dammen mellan strängnäs och Flen mycket mysigt och sjukt god Våffla:drool

Då var det dags för en nu vecka i gruvan, fullt upp inte så svårt att få dagarna att gå:brinnerup Dock blev det en lång härlig tur med hojen igår, nytt fik för min del Björn Dammen mellan strängnäs och Flen mycket mysigt och sjukt god Våffla:drool

Håller med till fullo ,Saltgruvan Suger.... Vilken j--ä Måndag Usch ,

Men turen till Simpnäs cafe igår var en höjdare som man kan minnas

http://www.cafeet.se/cafe.html

Bifogat

• simpnäs.JPG
    simpnäs.JPG
    720.2 KB · Visningar: 59
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...