Skriv-vad-du-vill-tråden

Goood morgon på er härlig onsdags tur igår, nu tok mycket jobb tor,fre å lör sen kanske lite åka på söndag
 
God morgon på er :) jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba Undrar när det tar slut!! jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba
 
Hej allihopa
På söndag tänkte jag åka ut till Österåkers kyrka för att lägga något rosa till Prillan, någon som vill åka med??

Morning BTW
 
Last edited:
Hej allihopa
På söndag tänkte jag åka ut till Österåkers kyrka fölr att lägga något rosa till Prillan, någon som vill åka med??

Morning BTW

Fin tanke men tyvärr är jag upptagen.
Såg dom små fjärilarna på lite hojar som åkte mälaren runt, Glad att se hur många som kände henne och vill bära "fjärilen" på hojen.
 
Fjär-ilar ?!?!

Nattfjäril vettja vad det är :crash

Btw
Nån som vet var man kan får en hydralmotor till en Jobcat ompackad? :brinnerup
 
Då var det dags för en nu vecka i gruvan, fullt upp inte så svårt att få dagarna att gå:brinnerup Dock blev det en lång härlig tur med hojen igår, nytt fik för min del Björn Dammen mellan strängnäs och Flen mycket mysigt och sjukt god Våffla:drool
 
Då var det dags för en nu vecka i gruvan, fullt upp inte så svårt att få dagarna att gå:brinnerup Dock blev det en lång härlig tur med hojen igår, nytt fik för min del Björn Dammen mellan strängnäs och Flen mycket mysigt och sjukt god Våffla:drool

Håller med till fullo ,Saltgruvan Suger.... Vilken j--ä Måndag Usch ,

Men turen till Simpnäs cafe igår var en höjdare som man kan minnas

http://www.cafeet.se/cafe.html
 

Bifogat

  • simpnäs.JPG
    simpnäs.JPG
    720.2 KB · Visningar: 59
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top