Skriv-vad-du-vill-tråden

Hur många lider av söndagsångest för att lediga dagarna är slut å veckan startar imorgon!??

Själv gör jag det inte. Skönt med lite rutiner. Klockan ringer 05:00. Träning före jobbet. (Tyvärr inte skidåkning) Men än dock en piggelinboost som gör att man blir redo för nya utmaningar.

Att det finns dom som vill vara hemmafruar.!!? :va Käka praliner. Kolla dokusåpor. Shoppa o fika dagarna i ända.

Fi fan. Då skulle man bli galen. Nä. Tacka vet jag att förtjäna mitt levebröd. Ger en viss tillfredställelse måste jag säga.

//M

Hur många lider av söndagsångest för att lediga dagarna är slut å veckan startar imorgon!??

Själv gör jag det inte. Skönt med lite rutiner. Klockan ringer 05:00. Träning före jobbet. (Tyvärr inte skidåkning) Men än dock en piggelinboost som gör att man blir redo för nya utmaningar.

Att det finns dom som vill vara hemmafruar.!!? :va Käka praliner. Kolla dokusåpor. Shoppa o fika dagarna i ända.

Fi fan. Då skulle man bli galen. Nä. Tacka vet jag att förtjäna mitt levebröd. Ger en viss tillfredställelse måste jag säga.

//M

:preciiiis

Själv ska jag vara sjukskriven i nån vecka nu... :skrämd
Vet inte vad jag ska ta mig till.. Rastlös så in i helvete redan.. (operationen var i fredags....)
Men det ska nog gå bra..
Lite joggingrundor på det o så går tiden säkert fort.. :hoppas

På med sommardäcken på bilen och ut med hoten. En underbar dag. Äntligen :banana

Det där låter precis som min söndag. 13 mil hojKÖRNING. Och däckbyte på transportfordonen.

Men vänta nu...
Du har en bil, som har både sommar och vinterdäck... Och förnedrar dig ändå med kommunalt bekämpningsmedel.
Är han kanske sån där sladdomassokvist... saddomaskinist... skadofachinist... ja vad det nu heter.

Det där låter precis som min söndag. 13 mil hojKÖRNING. Och däckbyte på transportfordonen.

Men vänta nu...
Du har en bil, som har både sommar och vinterdäck... Och förnedrar dig ändå med kommunalt bekämpningsmedel.
Är han kanske sån där sladdomassokvist... saddomaskinist... skadofachinist... ja vad det nu heter.

Aj Aj aj 13 mil!!! 13 inte ett bra tal att sluta dagen på. :crash :Bugar

Och javisst nu har bilen både sommar och vinterdäck på.:D

Go´morron!

Hoppas solen kommer fram idag också! ;) Så himla trevligt när den e framme!

Ett besök på DS innan jobb it is, hoppas det går bra!

God morgon alla!

//M

Shit.. Kliver du upp 5 för att ut å skutta?

Det var inte illa.

Vet inte vad jag ska ta mig till.. Rastlös så in i helvete redan.. (operationen var i fredags....)
Men det ska nog gå bra..
Lite joggingrundor på det o så går tiden säkert fort.. :hoppas

Du ska bara ta det djävligt lugnt! :pekamedhelahanden :spännaögonenitrollet :mattias :fakta :krama

Vet inte vad jag ska ta mig till.. Rastlös så in i helvete redan..

Shiiit...jag är inte avis. Har fullt sjå att hålla mig hemma om jag bli sjuk. Å då måste jag vara riktigt sjuk. Fick flunsan här i vintras. Blev tvungen att stanna hemma i 4 jävla dagar. En rastlös själ i en matt å trött kropp.

En jävla kombo. Trivs inte på sofflocket alltså. :3freak

Vart i helvete tog den utlovade solen vägen? Vart är mina +12 grader?
Satans hycklare, kväkare och lögnare!

Du ska bara ta det djävligt lugnt! :pekamedhelahanden :spännaögonenitrollet :mattias :fakta :krama

Meeeeeen aaaassåååååå

Jag har tråkigt jue.. Jättentråkigt faktiskt.. På riktgt lixom.. :fakta
:uttråkad :rastlös :merauttråkad
:blääääförovarasjukskriven

O det bästa (läs värsta) är att jag har varit sjukskriven i sådär 1.5 arbetsdag hittills...
O kommer att vara hemma minst 3 veckor..
Joråsåatteeee.. det här kommer ju gå bra... :rastlössåinihelvete

Shiiit...jag är inte avis. Har fullt sjå att hålla mig hemma om jag bli sjuk. Å då måste jag vara riktigt sjuk. Fick flunsan här i vintras. Blev tvungen att stanna hemma i 4 jävla dagar. En rastlös själ i en matt å trött kropp.

En jävla kombo. Trivs inte på sofflocket alltså. :3freak

:raaastlöööööös
Fy faaaan..

:morra

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph