Skriv-vad-du-vill-tråden

Besiktiga den 16 maj å service den 17 maj å sen e de bara att köra - hoppas jag!!:tummenupp

Ja men asså Troll fyller år 15:e maj o tills dess ska det faaaaan vara varmt.. :fakta :mattias
Så det ska inte vara nån fara för dig 16:e o 17:e maj.. ;)

God morgon allihopa:)
Snart fredag :yoparty
Och en dag närmre till hojåkardags när nu det blir ???????
Vad säger vädret tro:fakta???

Vädret säger söndag.

Ska man ut idag så ser isbjörn vara att föredra. Var köper man sån?

Goooood moooorning...

:lekaviktigpåplaneringenja
:kaffejajamen

Slå mig inte nu. Men jag längtar redan till nästa skidsäsong. :brinnerup

Jooo. Men man får ju skriva vad man vill i den här tråden. Alltså gör jag det.

I fredags var i alla fall sista rycket med skidåkningen. Sanningen att säga. Åkte jag varje dag förra veckan. Söndag-fredag. Det var jättefina spår. Fast på vissa ställen där solen gassade gick det hårt åt.

Gjorde en smältanalys varje morgon. Och den stämde. Dom spärrade av delar av spåret från och med i lördags. Men jag hade ju bestämt att sista dagen skulle bli i fredags.

Samt att jag har kört sönder mitt andra par pjäxor för i år. Jo. Det är sant. Dom har gått av under. I plastsulan. Precis där man böjer tårna.

Kände i onsdags när jag åkte att det kändes konstigt. Och när jag kollade. Såg jag. Försökte limma dom. Men det sprack upp direkt jag började åka. Så det var sista smulorna i fredags. 

Var förbi Intersport pronto och frågade om dom hade kvar några skidgrejer. ”Nää…vi har löparkväll i kväll så du får komma tillbaka...typ nästa vinter."

Oops… då kände jag mig lite dum. :rodnar Som vägrar ge upp skidåkningen. Men tänkte att jag vill ändå ha ett par införskaffade till nästa säsong börjar. Otålig som jag är.

Ja. Så nu sitter jag här. Otålig. Och väntar på snön. :tomten

Nä. Inte riktigt. För det ska ju bli en sjujävla sommar först. Och jag tror att den kommer att bli lång och varm. Som kompensation. För vintern vi haft.

Tjing.!!

Ta nu och damma av era gamla härken till hojar. På söndag är det kördugligt.

Slå mig inte nu. Men jag längtar redan till nästa skidsäsong. :brinnerup

Jooo. Men man får ju skriva vad man vill i den här tråden. Alltså gör jag det.

I fredags var i alla fall sista rycket med skidåkningen. Sanningen att säga. Åkte jag varje dag förra veckan. Söndag-fredag. Det var jättefina spår. Fast på vissa ställen där solen gassade gick det hårt åt.

Gjorde en smältanalys varje morgon. Och den stämde. Dom spärrade av delar av spåret från och med i lördags. Men jag hade ju bestämt att sista dagen skulle bli i fredags.

Samt att jag har kört sönder mitt andra par pjäxor för i år. Jo. Det är sant. Dom har gått av under. I plastsulan. Precis där man böjer tårna.

Kände i onsdags när jag åkte att det kändes konstigt. Och när jag kollade. Såg jag. Försökte limma dom. Men det sprack upp direkt jag började åka. Så det var sista smulorna i fredags. 

Var förbi Intersport pronto och frågade om dom hade kvar några skidgrejer. ”Nää…vi har löparkväll i kväll så du får komma tillbaka...typ nästa vinter."

Oops… då kände jag mig lite dum. :rodnar Som vägrar ge upp skidåkningen. Men tänkte att jag vill ändå ha ett par införskaffade till nästa säsong börjar. Otålig som jag är.

Ja. Så nu sitter jag här. Otålig. Och väntar på snön. :tomten

Nä. Inte riktigt. För det ska ju bli en sjujävla sommar först. Och jag tror att den kommer att bli lång och varm. Som kompensation. För vintern vi haft.

Tjing.!!

Ta nu och damma av era gamla härken till hojar. På söndag är det kördugligt.

Som sagt. Dra norrut nån helg. Än är det lång säsong kvar! Jag ger iaf inte upp än på en stund!

God morgon kamrater :krama äntligen fredag :banana

Blir det sistaåkatilljobbetkommunalt idag tror ni? :tummenupp
Kolla vädret:fakta Finns hopp:tummenupp

Go´morron!

Nu är låset bytt, och är även jag snart i köksstambytarrörans våld..... :rolleyes:
Men det blir väl bra när det är klart....i slutet av maj.....eller vad säger du Trollet?!

Håll tummarna för vårt Troll idag, som ska bli lagad!! :krama
(Hoppas h*n lagar ordentligt den här gången, annars måste vi nog slå nån)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti