Skriv-vad-du-vill-tråden

Sov du över hela söndagen?
Kanske till och med var bakfull? Grattis i så fall :brynad

Tvärtom, det blev cirka 30 mil för mig, bl.a. runt Rosenhill tillika Nynäshamn. Från 09 - 18. Ändock - det utlovades sol tillika +12 för hela veckan.

Att det var gediget väder igår är alldeles ointressant i detta fall. :mad:

Tvärtom, det blev cirka 30 mil för mig, bl.a. runt Rosenhill tillika Nynäshamn. Från 09 - 18. Ändock - det utlovades sol tillika +12 för hela veckan.

Att det var gediget väder igår är alldeles ointressant i detta fall. :mad:

Då får du ta bakfyllan nu istället då vädret ändå är skit.

Föresten hejade vi säkerligen igår då jag körde i precis samma trakter. Kul att ses... eller, ja typ.

Då får du ta bakfyllan nu istället då vädret ändå är skit.

Föresten hejade vi säkerligen igår då jag körde i precis samma trakter. Kul att ses... eller, ja typ.

Absolut, instämmer, bakfyllan ser tämligen så lovande ut just nu.
Det var magiskt vid Rosenhill, tror jag hade enda Hertigen där, så vi sågs säkert! :)

Förresten, om du är intresserad kan du kika tråden i Stockholms-delen för MotoGP 13.
Ta en titt förbi på söndag och hälsa! Dra gärna med dig någon/några! :hej

Det låter när man rullar hojen, ljudet kmr från däck / broms / skiva. Typ som att det ligger något mot skivan konstant å nöter. Vad i helvete kan de va å hur gör man sig av med skiten? JEFFLIGT irriterande.

Last edited:
Det låter när man rullar hojen, ljudet kmr från däck / broms / skiva. Typ som att det ligger något mot skivan konstant å nöter. Vad i helvete kan de va å hur gör man sig av med skiten? JEFFLIGT irriterande.

Broms lite lätt när du kör - min bil lät så när den hade stått ett tag, men efter en liten bromsövning var det tyst!!

Sådärja, en liten del av hojsemestern planterad å bokad, 27 juli bär det av!!

God morgon.
Måndag avklarad, Strax fredag. Börjar bli stressigt nu för att hinna med något denna veckan.

Nää....men vad föredrar man.!? :va

Spöregn. Eller snö och skidspår.? :tungan Lätt val.

Ja. Jag meddelar i alla fall. Att regnet till trots. Känner jag mig glad. Min själ har hittat lysknappen igen.

Å nu tänker ni säkert. "Vaffan...har Mads rökt på.!?" Inte alls. Är bara glad. Tackar...tackar.!!

//M

Ja. Jag meddelar i alla fall. Att regnet till trots. Känner jag mig glad. Min själ har hittat lysknappen igen.

Å nu tänker ni säkert. "Vaffan...har Mads rökt på.!?" Inte alls. Är bara glad. Tackar...tackar.!!

//M

Glad är bra! Å vad gör det att det regnar, klä på sig eller lek nått inne!

//M
En själ med påslagen lysknapp är bra grejer. :tummenupp
(dags att skaffa två hjul igen? :)

Man får passa sig, det kan vara en mötande bilist. Så här dags på dagen är det inte lätt att avgöra.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra