Skriv-vad-du-vill-tråden

Jahapp, då börjar man i plugget snart... Känns lite underligt, men samtidigt bra att göra något vettigt!:)

Jo, det blir nog rätt kul, om inte annat så får man ladda om och göra något annat än att gå på ett jobb man inte trivs på:)

Virtuella system, det blir både linux och Windows. Det är på Nackadin.:)

Juste, ny linje om jag minns rätt! Då går vi i samma plugg då, du kommer trivas..sköna människor i blandade åldrar. Skolan är lite seg med det administrativa osv men i övrigt helt ok. Stort lycka till! :)
Vi börjar på måndag redan, samma för er I guess?

Juste, ny linje om jag minns rätt! Då går vi i samma plugg då, du kommer trivas..sköna människor i blandade åldrar. Skolan är lite seg med det administrativa osv men i övrigt helt ok. Stort lycka till! :)
Vi börjar på måndag redan, samma för er I guess?

Upprop den 22:a och sen börjar vi den 27:e.:)

hihih , vek lååångt åt höger och vinkade på norrortsleden när jag åkte survolvon å släppte om några skrevraketer .... gissar att dom vart rätt snopna när en bilistjävel faktiskt bryr sig om sina MC pilotande mot-trafikanter :fakta :)

Go´morron på er! :)

Idag är det skolstart för mina tjejer, varav den ena börjar gymnasiet......GYMNASIET!!! :confused: Jättekonstigt.............:rolleyes:

Kl 13:20 i fredags så ringde en polare och frågade om jag skulle med på en 24 timmars, och jag tänkte,
varför inte. Fy bubblans vad kul vi hade :yoparty:hihi

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...